تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با تشریح سه برنامه اولویت‌دار برای توسعه این شهر گفت:‌پنجشنبه هفته جاری تصفیه‌خانه و شبکه انتقال آب از سد طالقان به هشتگرد به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی هدایت با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: در مترو هشتگرد حدود 99 درصد بحث تملک و زیرسازی مترو به اتمام رسیده و روسازی مسیر مترو هم حدود 50 انجام شده است.

وی با بیان این‌که احداث ایستگاه مترو بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبارات مربوزط به خرید تجهیزات، مترو هشتگرد تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر این‌‌که با افتتاح مترو هشتگرد متحول می‌شود به موضوع کمبود آب برخی پروژه‌های افتتاح شده مسکن مهر این شهر اشاره کرد و افزود:‌ پنجشنبه این هفته (10 خرداد) مدول اول تصفیه‌خانه و شبکه انتقال آب از سد طالقان به هشتگرد افتتاح می‌شود که بخش قابل توجهی از مشکلات شهر را برطرف می‌کند.

هدایت همچنین از افتتاح محور طالقان-هشتگرد خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده (افتتاح مترو، تصفیه‌خانه و خط انتقال آب و محور طالقان-هشتگرد) شهر هشتگرد به جایگاه اولیه خود برمی‌گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =