مهر نوشت:سخنگوی کمیسیون کشاورزی بااشاره به ممنوعیت واردات برنج در کشور گفت: با توجه به آغاز برداشت برنج و حمایت از شالیکاران واردات برنج از یکم مرداد تا ۳۰ آبان واردات برنج ممنوع شده است.

 علی محمد شاعری چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه جشنواره هلو و شلیل در روستای بایع کلا نکا با اشاره به جایزه صادراتی مجلس برای کشاورزان افزود: یکهزار و ۳۰۰ میلیارد جایزه صادراتی سال جاری برای کشاورزان، باغداران و صادرکنندگاه در نظر گرفته شد لذا مازندران نتوانسته به خوبی از این فرصت استفاده کند.

برنج

به گفته وی با وجود در نظر گرفتن جایزه صادراتی مجلس برای کشاورزان متاسفانه در وضعیت صادرات مناسبی قرار نداریم لذا همه کسانی که در عرصه تولید هستند باید از این فرصت برای افزایش بهره وری خود به خوبی استفاده کنند در این میان کمیته ای که برای حمایت از صادرات تشکیل شده است باید جدی و پیگیرتر از سابق وارد میدان شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به ممنوعیت واردات برنج در کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به برداشت برنج در سطح استان های شمالی و حمایت از شالیکاران واردات برنج از یکم مرداد تا ۳۰ آبان ماه سال جاری ممنوع شد.

این مسئول اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد با واردات بی رویه برنج به کشوربه برنج کاران و تولید کنندگان داخلی ضربه ای وارد شود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

آخرین اخبار اقتصادی

در بحث مشارکت کنید