سومین دوره کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا برای پسران 11 تا 13 ساله با حضور سفیران لالیگا در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل و لالیگا در حالی به سومین دوره برگزاری خود رسید که این کمپ با استقبال کم نظیری روبه‌رو بود و تعداد حاضران در این دوره به 100 بازیکن رسید.

بازیکنان حاضر در این دوره از کمپ ایرانسل و لالیگا براساس گروه سنی رده بندی شده و تحت تمرینات به‌روز و حرفه‌ای متناسب با سن و ویژگی‌های فیزیکی خود قرار گرفتند.

 در این دوره از کمپ فوتبال ایرانسل و لالیگا نیز همچون دوره‌های قبلی مربیانی از لالیگا نظیر خاویر لوئیس گارسیا بازیکن سابق باشگاه فوتبال بارسلونا، اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا حضور داشتند و به آموزش نوجوانان حاضر در این کمپ پرداختند.

پیش از این، در تیرماه گذشته ایرانسل اعلام کرده بود برای شرکت در سومین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل و لالیگا خانواده نوجوانان ۱۱ تا ۱۳ سال می‌توانند یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان برای داوری ارسال کنند.

 پس از داوری صورت گرفته در تیرماه گذشته از میان ویدیوهای رسیده 80 نوجوان به این کمپ دعوت و 20 نوجوان نیز از منتخبان پرشین لیگ (لیگ فوتبال کودکان کار)  به جمع آنها اضافه شدند.

به تمامی بازیکنان حاضر در این کمپ نظیر کمپ اول و دوم مدرک رسمی از سوی لالیگا اهدا شد.

 سومین کمپ فوتبال ایرانسل و لالیگا مثل دو کمپ برگزار شده قبلی، در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796062

برچسب‌ها