آقای خادم بگویید با پول این ۲ ورزشگاه آزادی چه کردید؟

روز از نو، روزی از نو. رسول خادم بعد از یک ماه و نیم تعطیلات، به کارش برگشت.

فرهاد عشوندی: رسول خادم عزیز دوباره برگشته سر کارش. بعد از تعطیلات، حالا از امروز با قدرت بیشتر برگشته و کارش را از سر می گیرد. اما هنوز هیچ یک از آن چالش های بزرگ که او می گفت برای‌شان قهر کرده، حل نشده اند. تنها این قهر هزینه برگزاری دو مجمع عمومی روی دست کشتی گذاشته و حالا که او دوباره با توپ پر برگشته و همان روز قبل تعطیلات تمام انتقاداتش را دوباره به کار برد و گفت وزارت ورزش کاری نکرده. دولتمردان را به چالش کشید و باز با غر و لند رفت سر کارش.

حالا اما شاید بهتر باشد چند سئوال از این چهره محبوب بپرسیم. او که همه  به اهمیتش برای کشتی ایران واقفیم. او که حالا سهمیه ارزشمند کشتی ایران در اتحادیه جهانی است. او که نابغه ای بی مانند است برای کشتی مان در مربیگری و البته در جایگاه مدیریتی. او اما خالی از اشتباه نیست. 

همه شاید از شهامتش به وجد آمده ایم. وقتی ایستاد و خواست چاره ای شود برای این قانون «باید ببازی» بعد اما نظرش تغییر کرد. زد به فاز مشکلات بین خود و مسئولان ورزش کشور. ایرادی ندارد. اصلا همه این مشکلات هست ولی تمام مشکل نیست. شاید حالا که او به احترام اعضای مجمع بازگشته، خوب است تا به چند پرسش مهم پاسخ دهد . شاید بهترین زمان است که ابتدا درباره این بگوید تا بدانیم برنامه اش برای حل افت کیفی کشتی کشور چیست. اینکه غیر از حسن یزدانی، کشتی مان ستاره دیگری ندارد. اینکه دیگر در آسیا تیم نخست نیستیم.

 اینکه بیاید و خیلی صریح بگوید اگر خودش کنار تشک کشتی نباشد، چرا باید این همه میان کار خودش و دستیارانش تفاوت باشد؟ این چه شکلی از مدیریت است که همه چیزش متکی به نفر اول است؟

این ها به کنار و شاید بهتر باشد او برای مان بگوید آیا واقعا فدراسیونش حدود 400 میلیارد تومان در این سال ها پول در آورده است؟ اگر در آورده و آماری که نزدیکانش منتشر کرده اند، واقعیت دارد، چرا فدراسیون برای این دوازده میلیاردی که سالانه از ورزش می گیرد، انتقاد دارد؟

اگر گرفته و درآمدزایی داشته، آیا می دانید با این رقم می توان دو ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی به روز ساخت؟ پس با این همه درآمد دقیقا برای کشتی مان چه کرده ایم؟ چرا کاملا خودساخته و در اوج نیست؟ بی تردید دیگر رقبای مان هم چیزی در این حدود برای کشتی های شان هزینه نمی کنند که اساسا کشتی خیلی در دنیا ورزش پر درآمدی نیست تا بخواهند برایش هزینه های آنچنانی کنند.

آقای خادم شاید امروز وقت پاسخ دادن به این پرسش هاست. دیگر از روزهای دعوا گذشته ایم. بیایید و شفاف مان کنید تا دوش در دوش هم برویم به سمت بازسازی کشتی ملی. کاری که همه ایمان داریم، از خود شما بهتر از هر کس دیگری بر خواهد آمد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    10 9
    امیدوارم رسول خادم رو با فشار اوردن دادستان به پروستاتش نیورده باشن ، این روزها پروستات نقش مهمی داره تو رفتن و امدن ها
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    29 0
    واقعا شما فکر میکنید با 200 میلیارد میتوان یک ورزشگاه آزادی صد هزار نفری ساخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرتون توی حساب و خرج نیست حتما
  • کی هان IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    3 11
    هر دم از باغ .... این همه ول توی کشتی؟؟؟؟؟ خدایا اینجا کجاست؟؟؟
  • ابراهیم ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    22 0
    به نظرم حالتون خوش نیست، از ورزشی مثل کشتی مگر میتوان چنین پولی درآورد. از فوتبال نمی شود، از کشتی می شود!!!!. بعد هم با ۴۰۰ میلیاردتومان میشود دو تا ورزشگاه آزادی ساخت!!! بابا یکم عقل هم چیز بدی نیست.
  • حسین A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    21 1
    فدراسیون بارها اعلام کرده که اهم منابع حاصله، غیر نقدی بوده؛ یعنی بواسطه اعتبار پهلوان رسول، مثلاً فلان آژانس هواپیمایی از 500 میلیونی که باید دریافت میکرده، چشم‌پوشی کرده و امثال این ... منتها یک‌عده که سفارشی می‌نویسن و سفارش‌دهندگان، خودشون رو بخواب زدن؛ خواب نیستن ... " ما از فدراسیون آقای خادم حمایت می‌کنیم " ... شما که ارست میگین ...
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    17 1
    تو اين اوضاع بد اقتصادي 400 ميليارد از کجا امده با کدام اسپانسر اصلا با عقل جور نمي ايد که يک اسپانسر ان هم در کشتي که سالي فقط چند روز پخش تلويزيوني دارد 400 ميليارد بدهد