علیرضا سلیمی در کانال تلگرامی‌اش درباره حاشیه پیش آمده درمورد جمله «دختر خوشگلا را به من نشان بده» توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، دفتر نماينده مردم دليجان ومحلات در مجلس شوراي اسلامي در خصوص فضا سازي هاي اخير در فضاي مجازي در کانال تلگرامی‌اش پیامی را منتشر کرد که مشروح آن از این قرار است: 

بسمه تعالي

المومن اعظم حرمه من الكعبه

استفاده ازروشهاي ماكياوليستي واتهام ،توهين ،دروغ پراكني توسط برخي رسانه ها و افراد و شيطنت و بازي با آبروي افراد از امور عجيب وغريبي است كه متاسفانه اين روزهابه وفور به چشم مي خورد.

اتفاق اخير در مجلس و دروغ سازي و متعاقب آن موج تخريب وتوهين نشان داد منطق برخي غيرعقلاني وكاملا براساس هجو پي ريزي شده است .

تحريف يك جمله ومصاحبه سازي وانتساب آن به نماينده محترم حاكي ازدست خالي آنان است .

از ابتدا هم دروغ بودن وتحريف مطلب واضح بود وبه صراحت اعلام مي كنيم جمله تحريف شده منسوب به ايشان نبوده ونيست .

هم اكنون كه برادران همكار ايشان آقايان پزشكيان نايب ريس مجلس وكواكبيان نماينده محترم تهران برشيطنت رسانه اي واقدام ناشايست به آبروريزي افراد اشاره وروشن كرده اند مسئله پالرمو و اشتباه ترجمه آن مطرح بوده و برخي براي تحت الشعاع قراردادن آن به تحريف و تقطيع ودر نتيجه فريب افكارعمومي روي آورده اند، اميد است از پيشگاه الهي استغفار جسته واز اين روش غيراخلاقي دست بردارند.

آري تحريف بوسيله تقطيع جمله يك نحو دروغ پردازي روشن است .

ما البته مي دانستيم ورود به خط قرمز برخي هزينه دارد و براي خاموش كردن صداي ملت هجومها و تخريبها را نظاره خواهيم نشست اما برعهد و پيمان خود با مردم استوارخواهيم ماند.

عليرغم آنكه بارهااعلام كرده ايم نماينده محترم هيچگاه جزء جبهه پايداري نبوده انداما پافشاري آنان براين مسئله گوياي برخي مسايل ديگراست.

خداوندبه همه ما انصاف عنايت كند ودرحمايت وانتقاد مسير درست را به ما بنماياند.

درپايان اميد داريم كساني كه با تحريف دروغ پردازي كرده اند شجاعت عذرخواهي ازمردم راداشته باشند.

والسلام

دفتر نماينده مردم شريف دليجان ومحلات در مجلس شوراي اسلامي
يكشنبه ٩٧/٢/٢

کار به هیات نظارت کشیده می شود؟


همچنین ایسنا نوشت؛ محمد جواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار مجلس گفت: در صورتی که درباره صوت منتشر شده از مجلس شکایتی صورت گیرد، هیات نظارت به بررسی این موضوع می‌پردازد.

وی درباره اینکه آیا هیات نظارت در صورت عدم شکایت راسا به این موضوع ورود پیدا نمی‌کند؟ گفت:‌ تاکنون چنین رویه‌ای نبوده است که هیات نظارت راسا وارد بررسی موضوعی شود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره نامه ۸۰ نماینده به هیات رییسه برای بررسی این موضوع، گفت: جلسات هیات نظارت صبح سه‌شنبه‌ها است که این هفته اعلام شده که به دلیل به حد نصاب نرسیدن، جلسه برگزار نمی‌شود. مجلس هفته آینده نیز تعطیل است.

جمالی درباره اینکه گفته می‌شود این صوت منتسب به آقای سلیمی عضو هیات نظارت است و در این صورت هیات نظارت چطور این موضوع را بررسی خواهد کرد؟ گفت: طبق قانون اگر از هر کدام از اعضای هیات نظارت شکایتی شود در زمان بررسی آن فرد نباید در جلسه به عنوان عضو حاضر شود البته اگر هیات نظارت از آن عضو برای توضیحات دعوت کند می‌تواند به عنوان شخصیتی حقیقی شرکت نماید اما در نهایت حق رای ندارد.

وی در پایان درباره اینکه آیا نامه آقای سلیمی برای بررسی این موضوع به هیات نظارت رسیده است؟ گفت: بنده اطلاعی ندارم اما اگر خود ایشان درخواست بررسی داشته باشند قطعا بدون حضور او این بررسی صورت می‌گیرد.

گفتنی است، سه‌شنبه هفته گذشته صوتی از جلسه مجلس در زمان نطق محبی‌نیا درباره طرحی مطرح شد که صدای دیگری از تریبون شنیده می‌شد با حاوی این مطلب که «دختر خوشگله را به ما هم نشان بده». این صوت باعث واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شد که امروز پزشکیان نایب رییس جلسه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

 

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =