سید موسی خادمی، استاندار لرستان از خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان بازدید و با هیئت مدیره این خانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امین زینی وند : به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیدموسی خادمی استاندار لرستان، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان بازدید کرد.

سیداحمد موسوی، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان در این دیدار معیشت خبرنگاران را عنصر اصلی در حوزه رسانه دانست و افزود: ساماندهی ویژه خبرنگاران اولویت اصلی خانه مطبوعات است.

مسکن مهر؛ راهکار حل مشکل مسکن خبرنگاران

وی تهیه مسکن خبرنگاران را از دیگر اولویت‌های خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان دانست و گفت: واگذاری بخشی از مسکن مهر راهکار حل مشکل مسکن خبرنگاران است که در این زمینه پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

موسوی بر ارائه راهکارهای خبرنگاران جهت ارتقای جایگاه خبرنگاران تاکید و افزود: گردهمایی خانواده‌های اصحاب رسانه لرستان در هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

امین ساکی، مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان در این دیدار با اشاره به واگذاری زمین جهت ساخت خانه مطبوعات لرستان، عنوان کرد: طبق آخرین ساماندهی ۱۰۵ خبرنگار داریم و وجود یک خانه مستقل برای اصحاب رسانه، حمایت مسئولان ارشد استان را می‌طلبد.

وی به بهره‌مندی اصحاب رسانه از مسکن مهر و ایجاد کوی خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: در دفاتر خبری تامین هزینه دفاتر خبری، تجمیع خبرنگاران در یک مکان خاص پیشنهاد می‌شود، این در حالی است که می‌توان یکی از مدارس در اختیار خانه مطبوعات داد.

ساکی در خصوص تجمیع دفاتر نشریات و مطبوعات گفت: تجمیع دفاتر موجب هم‌افزایی بیشتر اصحاب رسانه و تقویت تعامل میان‌دستگاهی خواهد شد.
علی‌قدرت نجفی، دبیر و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان با تاکید بر افزایش تشکل‌های صنفی در خانه مطبوعات، عنوان کرد: در این راستا انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران لرستان ایجاد شده که زیرمجموعه خانه مطبوعات است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به سمت کارهای تشکیلاتی، گروهی و جمعی می‌روند، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اصحاب رسانه توسط این انجمن برنامه‌ریزی شده است.

نجفی با بیان اینکه لرستان در حوزه رسانه روز سطح کشور صاحب سبک و جایگاه است، تصریح کرد: نگاه روابط عمومی به دستگاه‌ها و مدیران یک نگاه تبلیغاتی است و باید رویکرد برنامه‌محور برای روابط عمومی‌ها تعریف کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =