۰ نفر
۸ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
«گمشده» در بازار کتاب ایران

مهر نوشت: رمانی از اندی اندروز نویسنده پرمخاطب نیوریورک تایمز و از سخنرانان مشهور ایالات متحده به فارسی ترجمه و منتشر شد.

رمان «گمشده» نوشته اندی اندروز توسط نشر نون و در قالب «منظومه داستان ترجمه» با ترجمه فیروزه مهرزاد منتشر شد.

اندی اندروز، نویسنده کتاب گمشده، از پرمخاطب‌ترین نویسندگان در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک ‌تایمز و از سخنرانان مطرح دنیاست. زیگ زیگلار از او به‌عنوان بهترین سخنرانی که تا به حال دیده است یاد می‌کند. اما اندی اندروز همیشه این‌چنین موفق نبود. درحقیقت، او در اوایل جوانی بی‌خانمان بود. از پیرمردی آموخت چگونه بر شرایط غلبه کند و به موفقیت دست یابد.

اندروز به‌عنوان نویسنده‌ای شناخته می‌شود که آثارش در حوزة خودشناسی مخاطب زیادی دارند و رویکردی اخلاقی را در نوشتن در پیش می‌گیرد. او بیش از ۲۰ کتاب منتشر کرده و حدود چهار میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته است. کشورهای غیرانگلیسی‌زبان هم از آثار او استقبال کرده‌ و کتاب‌هایش به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. مسافر، راهنما و درمانگر از دیگر آثار او هستند. او در آمریکا به‌عنوان داستان‌نویسی مطرح شناخته می‌شود که در آثارش، با ارائه یک داستان جذاب، نوعی دیگر از نگریستن به مسائل را ارائه می‌دهد.

اندروز در گمشده با آمیختن حقایقی تاریخی و عشق، داستانی بی‌نظیر خلق می‌کند. گمشده داستان قطعات مختلف عتیقه‌ای مقدس را دنبال می‌کند که نیروی شگرفی به قلب شخصی که آن را در دست دارد هدیه می‌دهد. این کتاب عنوان دومی نیز دارد: داستانی از یک اکتشاف شخصی

در بخش هایی از این کتاب می خوانیم:

کاسیمیر در حالی‌که مشتاقانه به آخرین پرتوهای نور خورشید خیره شده بود، با هر دو دستش چشم‌هایش را از نور حفظ ‌کرد. اشکی دیگر، ردی در میان چهرة آفتاب‌سوخته و غبارگرفتة او ایجاد کرد و از گونه‌هایش به پایین سُر خورد. یازده سال داشت، تقریباً مرد شده بود و حالا شاهین پدرش را گم کرده بود.

آلم، پدرش، بارها برایش روشن ساخته بود که هنوز آمادگی آن را ندارد که شکارچی گران‌بها را تحت‌کنترل بگیرد. شاهین هدیه‌ای بود از طرف یک شاهزاده به نشانة احترام به آلم. نام شاهین اسکی بود، کلمه‌ای که به گفتة شاهزاده به معنی تیزرو است. شاهین به بلندای بازوهای کاسیمیر بود. هنگامی‌که کاسیمیر بر شتر پدرش سوار می‌شد، چنگال‌های پرنده، چرمی را که روی شانه‌های استخوانی‌اش قرار داشت، کاملاً می‌پوشاند. اسکی به سفیدی برف با رگه‌هایی از پرهای سیاهِ براق، تاجی بر سر داشت که به وسیلة تسمه‌ای بلند و مخفی به پایش وصل شده بود.

«گمشده» در ۲۴۸ صفحه و قیمت ۲۳۰۰۰۰ ریال توسط نشر نون به بازار کتاب راه پیدا کرده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =