گفت‌وگو با «سهرابی» دیگر در وزنه‌برداری/ معتمدی: من و دوستانم فقط مدال می‌خواهیم

ملی‌پوش وزنه‌برداری جوانان ایران از روزهای خوب این رشته ورزشی در آینده می‌گوید.

عرفان حاج‌بابایی: رسول معتمدی ملی پوش وزنه برداری ایران از قهرمانی در جهان حرف می زند.او که خودش امید زیادی به مدال آوری دارد از این می گوید که بچه ها دوست دارند با دست پر به کشور برگردند. معتمدی که همشهری سهراب مرادی است از شرایط راضی است می گوید:«انشاءالله برای سومین بار قهرمان می شویم.»

در آستانه مسابقات جهانی برایمان از شرایط تیم و روند آماده سازی بگو.
خب چند روز دیگر مسابقات جهانی وزنه برداری برگزار می شود و ما پنجشنبه شب اعزام خواهیم شد. هدف قهرمانی تیمی است و می خواهیم برای سومین سال پیاپی این عنوان را تکرار کنیم. همه دست به دست هم می دهیم تا بتوانیم به این مهم دست یابیم و اسم ایران را در وزنه برداری به عنوان یک برند ثبت کنیم. هدف بعدی این است که بچه ها با دست پر برگردند و من فکر می کنم که امسال این اتفاق خواهد افتاد. 

رکوردهایتان در تمرینات چقدر به رکوردهای جهانی نزدیک است؟
وزنه هایی که بچه ها در تمرینات زده اند را اگر در مسابقات هم بتوانند بزنند قطعا مدال می آورند. اگر اتفاق خاصی نیفتد انشاالله با همین رکوردها صاحب مدال می شویم.

قول مدال می دهی؟
والا قول که نه ولی تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. این اولین دوره ای است که به مسابقات جهانی اعزام می شوم و تا پیش از این فقط یک بار به مسابقات آسیایی رفته ام. امیدوارم که بتوانم مدال بگیرم. 

شرایط کادرفنی و اردوها به چه شکل بوده؟ راضی بوده ای؟
اردوهای ما در اصل از مهر سال گذشته زیر نظر آقای برخواه استارت خورد و از دی ماه آقای رشیدی جای ایشان را در تیم گرفت که من از هردو تشکر می کنم. آقای رشیدی مربی باتجربه ای است که بچه ها را به سطح خیلی خوبی رسانده و توانسته به تیم کمک کند.

251 41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =