از این پس در سامانه بیمه‌بازار، می‌توانید برای شرکت خود، حتی اگر کمتر از ۵۰ نفر باشید، آنلاین بیمه درمان تکمیلی گروهی بخرید!

چرا بیمه تکمیلی

هزینه‌های درمان آن‌قدر گزاف است که دیگر فرقی نمی‌کند بیمه پایه‌تان تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و یا... باشد. بیمه‌های پایه حداکثر تا 30% هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند، آن‌هم با کلی اما و اگر! پرداخت هزینه‌های بالای انواع جراحی، انواع آزمایش‌های تخصصی پزشکی، هزینه‌های دندانپزشکی، زایمان و... کار هرکسی نیست. بیمه درمان تکمیلی با هزینه ماهانه کمتر از 40 هزار تومان با کمترین میزانِ تعهدِ خریداری‌ شده هم، می‌تواند هزینه‌های درمان شما را سالانه تا 10 میلیون تومان جبران کند.

بیمه درمان تکمیلی، محصول جدید بیمه‌بازار

خرید بیمه درمان تکمیلی، محدودیت‌های زیادی دارد. برای مثال؛ بیمه درمان تکمیلی فقط به‌صورت گروهی ارائه می‌شود، آن‌هم برای تعداد بالای 50 نفر. البته شرکت‌های محدودی هستند که با دریافت حق بیمه دو تا سه برابر بیشتر، بیمه درمان را به‌صورت انفرادی انجام می‌دهند و خدمات مناسبی را به کسانی که می‌خواهند به‌صورت انفرادی همراه با خانواده‌های‌شان، تحت پوشش بیمه قرار بگیرند، ارائه می‌دهند که البته در حال حاضر تعدادشان محدود است.

بیمه درمان برای گروه‌های کمتر از 50 نفر برای اولین‌بار در ایران از بیمه‌بازار

همان‌طور که گفتیم بیمه‎های درمان تکمیلی به دلیل ریسک بالا، به‌صورت گروه‌های بالاتر از 50 نفر ارائه می‌شوند. بسیاری از شرکت‌هایی که زیر 50 نفر کارمند دارند، عملاً نمی‌توانند از بیمه درمان استفاده کنند که این به یکی از معضلات‌شان تبدیل‌شده است. بیمه‌بازار با رایزنی با شرکت‌های بیمه، محصول جدیدی برای اولین‌بار در ایران طراحی کرده است که گروه­های با کمتر از 50 نفر هم می‌توانند بیمه درمان تکمیلی بشوند و از مزایای عالی و کامل آن استفاده کنند.

چگونه بهترین بیمه درمان را انتخاب کنیم؟

انتخاب بیمه درمان تکمیلی مناسب، کمی پیچیده است. اگر می‌خواهید بهترین بیمه تکمیلی را خریداری کنید، باید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. شرکت‌های بیمه پیشنهادها، پوشش‌ها و تعهدات متنوعی را ارائه می‌کنند که این انتخاب را کمی سخت‌تر می‌کند. اینکه واقعاً کدام بیمه مناسب شرکت من و یا خانواده من هست، سوالیست که در بیمه‌بازار به آن پاسخ دادیم. برای انتخاب بهترین پکیج، شرکت‌ها را مقایسه کنید تا بتوانید با هزینه معقول، بهترین بیمه درمان را انتخاب کنید که پاسخ‌گوی نیازتان در مواقع ضروری باشد.

کافیست به قسمت بیمه درمان در سایت بیمه­بازار بروید، نوع بیمه درمان گروهی یا انفرادی را انتخاب کنید، تعداد اعضا، بیمه‌گر پایه، پوشش‌های مورد نیاز خود را مشخص کنید تا شرکت‌های بیمه با انواع متفاوت طرح‌ها و قیمت‌ها، برای‌تان نمایش داده شود. حالا نوبت خرید بهترین طرح و شرکت مناسب خودتان است تا خیال‌تان را بابت هزینه‌های درمان راحت کنید!

بیمه‌بازار

بیمه‌بازار، اولین وب‌سایت مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌ ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه زلزله، بیمه عمر درمانِ گروهی و انفرادی و بیمه موتورسیکلت است. در بیمه‌بازار، شما می‌توانید در نهایت سادگی و سرعت، تمامی شرکت‌های بیمه را از هر لحاظ مقایسه کنید، بهترین بیمه را انتخاب کنید، آنلاین بخرید و با ارسال رایگان درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787797