نایب قهرمان وزنه برداری جهان و بازی‌های آسیایی گفت: به دلیل این که پس از عمل جراحی خیلی زود سعی کردم تمریناتم را انجام دهم و به بازی‌های آسیایی برسم نتوانستم کارهای زیر سازی لازم را بر روی زانویم انجام دهم از این رو برای این که آسیب دیدگی ام بیشتر نشود به مسابقات جهانی نمی روم و درمانم را دنبال می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید علی حسینی درباره شرکت نکردن خود در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان، بیان‌ کرد: هفت ماه پیش زانویم را عمل کردم و چون بازی‌های آسیایی برایم بسیار مهم بود، سعی کردم زودتر تمریناتم را انجام دهم و برای بازی‌ها به شرایط ایده‌آل برسم. از این رو زیرسازی لازم را انجام ندادم تا عضلاتم را قوی کنم. چرا که باید این کار کم کم صورت بگیرد تا مشکلات بیشتر نشود، اما من برای این که زمان را از دست ندهم، این کار را انجام ندادم. از این رو اگر بخواهم فشار وارد کنم آسیب‌دیدگی ام ممکن است تشدید شود و با دکتر رازی هم که صحبت کردم همیشه تاکید کردند که به زانویم فشاری وارد نکنم و سعی می‌کنم هر چه‌ سریع‌تر آسیب‌دیدگی را که دارم درمان کنم.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که وضعیت زانویش نگران کننده است؟ تصریح کرد: آن قدر نیست که از مسابقات دیگر من را بیاندازد، اما باید بر رویش بیشتر کار شود و مراقبت شود تا میزان آسیب‌دیدگی‌ام بیشتر از این نشود و با پزشک هم که صحبت کردم گفت که نباید فشار بر آن وارد کنم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان و بازی‌های آسیایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، افزود: با توجه به این شرایط و میزان آسیب‌دیدگی که داشتم، صلاح دانستم در مسابقات جهانی شرکت نکنم و کارهای زیر سازی را بر روی زانویم انجام دهم. مطمئن هستم که برای سال ۲۰۱۹ اگر مساله دیگری پیش نیاید، سعی می‌کنم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

علی حسینی در ادامه‌ و در مورد این که با این شرایط در هفته‌های باقی‌ مانده لیگ هم حضور نخواهد داشت، گفت: باید کار درمانی بر روی زانویم انجام دهم تا میزان آسیب‌دیدگی ام بیشتر از این نشود و فعلا مشخص نیست که می‌توانم در هفته‌های باقی‌ مانده در لیگ شرکت کنم یا خیر. فعلا باید بحث درمان زانویم را در پیش بگیرم.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =