جواد نکونام با چهار تغییر بزرگ در ترکیب تیمش، نساجی را به مصاف استقلال تهران فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از دقایقی دیگر تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی استقلال تهران قرار می‌گیرد و یکی از مسابقات حساس خود را از هفته هفتم لیگ برتر برگزار می‌کند.

اما با اعلام ترکیب نساجی مازندران از سوی جواد نکونام چهار تغییر اساسی در ترکیب این تیم قائمشهری به وجود آمده است. پس از گذشت دو بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران حامد لک به خط دروازه نساجی بازگشته و به دنبال جبران اشتباهات گذشته خود است و امین رضایی بار دیگر نمایش تیمش را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

دیگر تغییر این تیم در جناح چپ دفاعی رخ داد. حمیدرضا دیوسالار پس از چند بازی حضور ثابت از ترکیب خارج شد و جای خود را به مجتبی ممشلی داد تا ترکیب دفاعی تری از سوی کادرفنی برای این بازی اتخاذ شود.

سومین تغییر نساج‌ها هم به دلیل اخراج علی شجاعی در بازی برابر پرسپولیس رخ داد. سیدمحمد میری شاگرد جواد نکونام که در دیدار برابر تراکتور هم از ابتدا در زمین حضور داشت حالا مقابل استقلال هم به صورت فیکس بازی خواهد کرد.

اما مهم‌ترین تغییر نساجی در پیکان خط حمله آن‌ها رخ داده و پس از گذشت شش هفته محمد عباس‌زاده با خروج از ترکیب به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شده و جای خود را به محمدمهدی نظری داده است. این بازیکن شیرازی در حال حاضر بهترین گلزن نساجی در لیگ جدید محسوب می‌شود و حالا با تصمیم نکونام جانشین کاپیتان محبوب مازنی‌ها شده است.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =