کنفرانس طراحی تعاملی رویدادی یک‌روزه است که برای اولین بار در ایران، در شهر رشت به تاریخ ۳۱ خردادماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ در این همایش به مقوله‌ی طراحی تعاملی که یکی از مباحث مهم در تفکر طراحی است، پرداخته خواهد شد. سعی برگزارکنندگان این همایش براین است که تفکر طراحی تعاملی را در ایران اشاعه دهند و بتوانند فرصتی برای بحث و گفتگو و انتقال تجربه در این حوزه فراهم کنند.

طراحی تعاملی یک مبحث میان‌رشته‌ای بسیار بزرگ است که در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی داخلی، معماری، شهرسازی، طراحی صنعتی، طراحی خودرو، طراحی محصولات الکترونیکی، طراحی وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و مانند آن کاربرد دارد. به‌طورکلی طراحی تعاملی به بررسی ارتباط مؤثر بین کاربر و محصول پرداخته و درنهایت باعث ارتقای کیفیت تجربه کاربری خواهد شد.

تمرکز اصلی در این همایش بر حوزه‌ی طراحی وب، موبایل و طراحی محصول در شرکت‌های آی‌تی و استارتاپ‌ها می‌باشد.

از دیگر اهداف برگزاری رویداد طراحی تعاملی گردآوری فعالین اکوسیستم کارآفرینی کنار یکدیگر و ایجاد فرصتی ناب برای شبکه‌سازی است، فرصتی که تاکنون مهیا نبوده است.

روابط عمومی این رویداد ادامه داد: مهمانان رویداد ما از میان طراحان ارشد و طراحان محصول شرکت‌های بزرگی مانند اسنپ، دیجی کالا، آپارات، کافه بازار و... خواهند بود. قطعا برگزاری این دست گردهمایی‌ها، زمینه‌ساز آشنایی بیشتر جامعه‌ی جوان و علاقه‌مند با نخبگان و متخصصین کشور خواهد شد و منجر به ارتقا سطح کلی دانش تخصصی در جامعه و ظهور آن در کسب‌وکارهای درحال‌توسعه خواهد بود.

مخاطبین این همایش به‌طور عمده فعالین جامعه استارتاپی، طراحان رابط کاربری و تجربه کاربری، طراحان گرافیک، طراحان محصول، مدیران پروژه و محصول، علاقه‌مندان و دانشجویان حوزه وب و طراحی خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و آشنایی با این رویداد به آدرس اینترنتی ixdevent.ir مراجعه فرمایید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =