۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

شهرستان شوش با پنج شهر و 219 روستا تنها یک کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دارد و فعالان فرهنگی خواستار توسعه ی این کانون هستند.

به گزارش خبرانلاین، اخیرا نماینده مردم شوش در مجلس اعلام کرد که پارسال در خصوص وضعیت کانون پرورش فکری شوش، نشست های مکرری با مسئولان کشوری برگزار شد و در این راستا کمیته برنامه ریزی این شهرستان مصوباتی در دستور کار قرار داد اما تا کنون هیچ کدام عملی نشدند.

سید راضی نوری اظهار کرد: مقرر شده بود از محل اعتبارات تأمین شده سال ۹۰ برای کانون پرورش فکری، پروژه‌های تکمیلی این کانون در دستور کار قرار گرفته و ساخت یک کانون پرورش فکری زبان و کتابخانه سیار ایجاد شود اما هیچ کدام از این مصوبات اجرایی نشدند.


فعالان فرهنگی شوش نیز می گویند مسئولان کانون پرورش فکری با افکار عمومی شفاف نیستندو همواره وعده های غیرعملی می دهند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان پیش از این اعلام کرده بود چتر آسمان نمایی برای شوش تهیه کرده که مشخص شد این چتر متعلق به اهواز است و به صورت امانتی به شوش منتقل شد.

به گزارش خبرآنلاین، گفته می شود این چتر آسمان نما که اداره کل کانون پرورش فکری اعلام کرده بود برای شوش تهیه کرده، مدت چهار سال پیش توسط کانون پرورش فکری شوش درخواست شده بود. 

اکنون این چتر تنها برای دو ماه به شوش منتقل شده و پس از این زمان به اهواز باز گردانده می شود. 

چتر آسمان نما نیاز به یک اتاق مجزا و تجهیزات خاص دارد. کانون پرورش فکری شوش اکنون نیاز شدید به فضا و مکان دارد که سالها در سایه و کم توجهی مسئولان واقع شده بود.

یاداور می شویم سالهای قبل، فعالیت نجوم از جمله رصد ماه در کانون شوش برگزار می شد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =