۲۰ هزار جفت کفش با همکاری بانک ملت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مراسم اهدا ۲۰ هزار جفت کفش با حضور مدیرکل کمیته امداد، معاون عمرانی استانداری لرستان، فرماندار خرم‌آباد و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان بابیان اینکه حمایت از تحصیل دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از سرفصل‌های توانمندسازی این نهاد است گفت: هم‌اکنون ۱۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.
وی به نقش خیران حقیقی و حقوقی در حمایت از تحصیل دانش آموزان ساکن در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: هزینه‌های تهیه کتب درسی، پوشاک و لوازم‌التحریر از طریق مشارکت مردم و کمک‌های مستقیم اشخاص حقیقی و حقوقی تأمین می‌شود.
محمدی فارسانی به تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم و تحت حمایت اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی این نهاد و ۷۴ میلیون تومان از مشارکت مردم به دانش آموزان تحت حمایت در زمینه تحصیلی پرداخت‌شده است.
وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها با مشارکت آموزش‌وپرورش برای حمایت از دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: در سال ۹۶ به همت این نهاد و همکاری آموزش‌وپرورش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هدایای مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و توسط مدیران مدارس بین افراد نیازمند توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به همکاری بانک ملت در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: از سال ۹۳ تا پایان سال ۹۶، هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱۶ میلیارد تومان به افراد واجد شرایط اشتغال پرداخت کرده است.
محمدی فارسانی به تعهدات بانک ملت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از مجموع ۷ میلیارد تومان اعتبارات تخصیصی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تحقق‌یافته است.
مدیرکل کمیته امداد به اهدا ۲۰ هزار جفت کفش تولید شرکت‌های داخلی توسط بانک ملت به دانش آموزان ساکن در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد شش هزار نفر در ۷۰ دهستان محروم ساکن هستند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =