ایلنا نوشت:‌یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی از کسانیکه دولت را تخریب می‌کنند، همان‌هایی هستند که با سیاست‌های غلط مسبب شرایط فعلی در سالیان قبل شدند، نمی‌توان مسائل سیاسی و اقتصادی را از یکدیگر جدا کرد، برخی تحریم را به کشور تحمیل کردند.

حسین کاشفی در خصوص بیانات اخیر رهبری در مورد جلوگیری از تضعیف دولت گفت: در شرایطی که ما در سطح بین‌الملل و برخوردهای آمریکا و اسرائیل و عربستان دچار مشکل هستیم دولت برای پاسخگویی در برابر مشکلات، نیاز به پشتیبانی قوی و محکم دارد. همه باید به دولت برای مقابله با مشکلات بیرونی و درونی کمک کنند.

وی افزود: دولت با عنوان نماینده مردم باید از درون پیام وحدت و انسجام دریافت کند تا بتواند مقابل مشکلات بیرونی بایستد.

کاشفی با بیان اینکه حرف از تعویض روحانی و استعفای دولت نشان می‌دهد افراد دغدغه ایران را ندارند، اظهار داشت: نباید بین مردم تفرقه ایجاد کنیم، همه باید سعی کنیم با استفاده از توانمندی‌ها از این بحران عبور کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: کسانی که دغدغه‌مند ایران و منافع کشور هستند و سخنان رهبری را شنیدند و این بیانات برای آنها محترم است، باید در جهت تقویت دولت قدم بردارند.

وی یادآور شد: کسانی که قانون و بیانات رهبری برای آنها در اولویت باشد، از این پس بر اساس آن قدم برمی‌دارند.

کاشفی با اشاره به اینکه برخی با تضعیف دولت سعی دارند نام خود را در فضای سیاسی مطرح کنند، تصریح کرد: برخی از این افراد همان‌هایی هستند که با سیاست‌های غلط مسبب شرایط فعلی در سالیان قبل شدند، نمی‌توان مسائل سیاسی و اقتصادی را از  یکدیگر جدا کرد، برخی تحریم را به کشور تحمیل کردند. 

 

 

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =