ناکارآمدی مدیریتی عامل اصلی حواشی اخیر تیم والیبال شهرداری ارومیه

رییس هیئت والیبال آذربایجان غربی ناکارآمدی مدیریتی عامل اصلی حواشی اخیر تیم والیبال شهرداری ارومیه عنوان کرد و گفت: نباید تیم‌داری با پول بیت‌المال را بر سر مردم والیبال دوست منت نهاد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کریم فروزان رئیس هیئت والیبال استان در جمع صمیمی با خبرنگاران با اشاره به اینکه والیبال با تار و پود مردم ارومیه عجین است گفت: والیبال یکی از معدود مباحثی است که سبب نشاط مردم و غیرت ملی می‌شود.

وی افزود: توسعه سالن والیبال مجموعه ورزشی تختی نقش بسیار زیادی در پرورش استعدادهای والیبال خواهد داشت در این خصوص این سالن به نام پیشکسوت والیبال ارومیه یدالله کارگر پیشه ثبت خواهد شد.

فروزان در مورد انحلال عجیب تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ناکارآمدی مدیران اصلی عامل عدم موفقیت در باشگاه‌داری و تیم‌داری والیبال ارومیه بوده است بطوریکه درطی چند سال گذشته بیشترین هزینه بدون خروجی انجام شده است و طی این مدت حتی یک بازیکن از استعدادهای متعدد والیبالی نیز کشف نشده است.

رییس هیئت والیبال آذربایجان غربی ناکارآمدی مدیران را دلیل ناکامی تیم شهرداری عنوان و اظهار کرد: باشگاه شهرداری ارومیه هیچ‌گاه شخصیت قهرمانی نداشته زیرا مدیریتش ناکارآمد بوده و همین مدیریت سبب به انحلال کشیده شدن تیم شده است ضمن اینکه باشگاه شهرداری ارومیه از یک ساختار ضعیف برخوردار بوده و افراد غیر والیبالی در این باشگاه به کار برده شده‌اند.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری در طی این مدت، هیچ گاه در مورد نحوه تیمداری و یا بستن تیم با شخصیت های والیبالی و یا هیات والیبال استان مشورت نداشته اند که این خود سبب بروز مشکلات عدیده در این تیم شده است.

وی اظهار کرد: بعد از صعود نماینده دوم ارومیه به لیگ برتر، بارها به شهردار و مسئولین تیم از فروش امتیاز تیم دوم گفتیم تا بتوانند با قدرت یک تیم قدرتمند روانه لیگ کنند ولی طبق گفته آقایان، شورای اسلامی ارومیه حضور دو تیم از ارومیه را در سوپرلیگ والیبال تصویب کرده بود و حالا مشخص شد اعضای شورای یک شبه تصمیمات خود را تغییر می‌دهند.

کریم فروزان رییس هیئت والیبال آذربایجان غربی

فروزان گفت: بر اساس نامه فدراسیون والیبال، باشگاه شهرداری ارومیه فقط تا پایان مردادماه فرصت تعیین تکلیف برای حضور در مسابقات دارد ولی ثابت شده که مجموعه باشگاه شهرداری ارومیه توانایی اداره حتی یک تیم را ندارد و به نظر می رسد مشکلات بیشتری پیش روی تیم است.

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی افزود: اعضای شورای شهر و باشگاه شهرداری ارومیه حق ندارند بابت تیم‌داری در والیبال منت کنند چرا که با پول مردم و بیت‌المال این اقدام را انجام می‌دهند و قانونی نیز مبنی بر عدم تیم‌داری توسط شهرداری‌ها در قوانین ذکر نشده است.

نامه فدراسیون والیبال به ارومیه

وی افزود: تصمیمات یک شبه آقایان شورای شهر در انحلال باشگاه شهرداری خیانت به مردم والیبال دوست ارومیه است و وقتی از پول آنها برای تیم هزینه می شود و مردم نیز والیبال را میخواهند، شهرداری موظف به ادامه تیم داری خود است.

شرکت در انتخابات

فروزان گفت: اگر قانون اجازه دهد در مجمع انتخابات آینده هیئت والیبال شرکت خواهم کرد ضمن اینکه تا کنون صحبتی با بنده برای حضور در هیئت مدیره باشگاه شهرداری ارومیه نشده و این کار منع قانونی دارد.

وی افزود: هیئت والیبال استان هیچ نقشی در ساختار باشگاه ورزشی شهرداری ندارد این در حالی است که کمک زیادی می‌توانیم انجام دهیم.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =