هادی حجازی‌فر از برخورد بازیکنان تیم ملی فوتبال با امیرمهدی ژوله انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی حجازی فر بازیگر فیلم «لاتاری» با انتشار عکسی از امیرمهدی ژوله در اینستاگرام نوشت: «سلام امیر جان، حالِ الانِ تو بیشتر اندوه هست تا عصبانیت، اندوه از بابت گره زدنِ رویایی جمعی به پدیده‌ای همچون فوتبالِ ملی، بلی ، ما هم مثلِ تو دل بستیم به شادی و حتی غمِ جمعی که مدتهاست جُز فوتبال در عرصه دیگری تجربه اش نکرده ایم.

من میدانم که ناراحتیِ الانِ تو و منِ شهروند، ناشی از شوکِ کلمه چیدَن و جمله بندیِ بخشی (بخش کوچکی) از ابزارِ این رویاست و خلقِ یک سوال بزرگ (و کمی ناامیدی زودتر از موعد): آیا مغز و گوشی که تحمّل کمی شوخیِ غیررسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد، میتواند مُعجزه خلق کند؟ حتی اگر بُکُند که نمی کند، پا برجا و زایا خواهد بود؟ راستش من در این بی هوایی و کَم هوایی تو را ترجیح میدهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند.

همینقدر واضح تو بی شَک در تمامِ این سالها به گسترهِ طنز و شوخیِ ما که آدم جز با گوشِ عمه اش نمیتواند شوخی کند افزوده ای، ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سالها پیش به تو مدیونیم. از همان روزها و شب هایی که اسم امیر مهدی ژوله بی سر و صدا ، لایِ اسم های ناشناسِ تیتراژ گُم میشد.

آقا ژوله جان، گوشِ بنده در خدمتِ شماست، اگر موردِ پسند بود شوخی کن باهاش، بکِشِش، سوراخش کن، بِکَن بنداز دور. اصلا فک کن گوشِ خودته، در این حد.

این اتفاق، دلایلِ من برایِ ترکِ این رسانه ِشخصی را تقریبا تکمیل کرد، خزیدن تویِ بی خبری و وَر رفتنی دوست داشتنی با رویاها. امیدوارم با برد و صعود همراه باشه بازی ها و دوستان مدنظر از روی نیمکت شاهد این پیروزی باشند و ما هم از ته دل عربده بکشیم و گُل گُل بکنیم.»

روز گذشته امیرمهدی ژوله پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و با ژست بازیگران در عکس تیم ملی فوتبال شوخی کرده بود که با واکنش سردار آزمون و مهدی طارمی روبه رو شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    22 27
    بدم میاد یعضی وقتا این جماعت به اسم خودشون هنرمند اینجوری روشنفکر بازی درمیارن. ژوله توقع داره آدم و عالم رو مسخره کنه بعدش همه ساکت فقط بخندن بگن چقدر بانمکی. حالا دونفر جوابشو دادن بهش برخورده؟ همه باید جنبه داشته باشن ولی خودش نه؟ کاشکی یذره درک میکرد هر شوخی یا حرفی بلاخره یه جوابی داره.
  • مجید10 IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    22 19
    چرا شما هر وقت دلتون بخواد یه موضوعی رو بزرگ میکنید و هر موقع بخواهید تلطیفش میکنید که از پر قو هم نرم تر میشه. فرق طنز با لودگی زیاده. مطلب ایشون طنز نبود لودگی و هجو بود.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    10 3
    هادی حجازی‌فر از برخورد بازیکنان تیم ملی فوتبال با امیرمهدی ژوله انتقاد کرد. البته فکر میکنم برعکس نوشتید.
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    31 3
    بازیکنا دیگه چقدر بیکارند حواسشون به این چیزاست
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    16 4
    ما که فحاشی اقای حجازی فر یادمون نرفته.اروم باش اقای عصبانی
  • بی نام US ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    11 17
    ژوله و حجازی فر دست از سر ورزش بردارید در حوزه هنر و سیاست صاحب نظرید برای ملت کافیه
  • بی نام US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    10 6
    ژوله که شغلت شوخیه شما برو با ژست همکارات در جشنواره های داخلی و خارجی شوخی کن که خیلی خنده داره مردم چه شغل هایی دارن یکی توب بازی میکنه پول میگیره یکی شوخی میکنه پول میگیره جالبه اینا خودشون را هم جزو مردم معرفی میکنن
  • بی نام DE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    15 3
    آقای حجازی فر گفته کسی که تحمل شوخی نداره نمیتونه معجزه خلق کنه و تو جام جهانی موفق باشه.. خب چه ربطی داره عزیز من؟ چرا ملت هر چیز بی ربطی رو به چیز دیگه ای وصل میکنن؟ منم طرفدار طارمی و سردار نیستم، اتفاقا دلیلشم حاشیه های این دو نفر هستش. ولی ترجیح میدم الان آرامش تیم حفظ بشه. اگه بحث آرامش و جام جهانی هم نبود هرگز تو یه صفحه پر بیننده با کسانی که باهاشون رفاقت ندارم و از داشتن جنبه شون مطمئن نیستم شوخی نمیکردم.