شرکت STI تولید کننده انواع کانال‌های فلکسیبل

شرکت سامان تهویه ایرانیان (STI) در هجدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در سالن های 8 و9 در غرفه ای با وسعت 75 متر مربع حضور چشم گیری داشت و با ارائه متنوع از تولیدات با تکیه بر کارشناسان زبده خود تمامی حاضران در نمایشگاه را شگفت زده کرد.

شرکت سامان تهویه ایرانیان در زمینه ساخت و تولید کانال های فلکسیبل خرطومی (STI)، تامین، ساخت و اجرای کانال های پیش ساخته گالوانیزه STI ، تامین و اجرای عایق های الاستومریک حرارتی- برودتی STI FLEX، عایق های صوتی دو رو صاف و شانه تخم مرغی (STI) و چسب های دو طرفه سلولوزی و پشت چسبدار نخدار (STI) ، و روکش آلومینیوم 170 میکرون (STI)  در سطح کشور فعالیت می نماید.

کلیه محصولات این شرکت دارای گواهینامه معتبر داخلی و خارجی ازجمله گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و متالوژی رازی و دیگر استاندارهای مهم بین المللی می باشد.

همچنین شرکت سامان تهویه ایرانیان (STI) علاوه بر فعالیت پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، نفت و پتروشیمی، تولید کننده قطعات خاص برای واگن های صنایع ریلی نیز می باشد.

شرکت (STI) درسال 1395 با راه اندازی دو خط مجزا، نسبت به تولید کانال های فلکسی خرطومی (STI) از سایز"3 تا "24 و با تولید روزانه 4000 متر و  با کیفیت و قابل رقابت با برند های خارجی، نیاز داخلی کشور نسبت به این محصول را کاملا بر طرف می نماید. لوله های فلکسی جهت انتقال هوا در صنعت و ساختمان به وفور بکار می روند.

از دیگر محصولات سبد شرکت (STI) که در هجدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت کانال های گالوانیزه صنعتی چهارگوش ( Super Seven) می باشد که تمامی قطعات و اتصالات این نوع از کانال ها بصورت تمام اتوماتیک توسط شرکت (STI) تولید می گردد.لازم به ذکر است که توان تولید روزانه این خط تولید 2000 متر مربع در طول روز می باشد و فقط 50 سری از این این نوع خط در دنیا وجود دارد. اتصال کلیه قطعات کانال های هوا به یکدیگر از نوع فلنج TDF و به صورت یکپارچه می باشد که این موضوع باعث کاهش نشتی هوا و حذف فلنج آهنی خواهد شد.

 

 

 شرکت سامان تهویه ایرانیان (STI) تامین کننده و مجری عایق های الاستومری حرارتی - برودتی که جایگزین سایر عایق های سنتی و قدیمی نظیر پشم سنگ و پشم شیشه است در کشور می باشد. عایق های الاستومریک در صنایع مختلف همچون نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های فومی الاستومریک (STI) دارای استانداردها و گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی نظیر گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشند.

از دیگر محصولات سبد شرکت سامان تهویه ایرانیان عایق های صوتی دیوار مشترک و عایق صوتی شانه تخم مرغی (STI)  می باشد. عایق های جاذب صدا شرکت (STI) بصورت رولی و دورو صاف می باشند و در کاهش صدا های نرمال روزمره آپارتمان نشینی نقش بسزایی در صنعت ساختمان ایفا می نمایند. عایق های صوتی (STI) بصورت پشت چسبدار بوده و با ضخامت های 20 و 25 میلیمتر برای دیوار های مشترک آپارتمان ها و منازل مسکونی استفاده می گردد. از دیگر انواع عایق های صوتی شرکت (STI) عایق صوت با ساختار شانه تخم مرغی می باشد. که به  دلیل ساختار شش وجهی که این نوع عایق دارد موجب جذب، کاهش و تضعیف مکرر صوت می گردد. از موارد کاربرد عایق های صوت شانه تخم مرغی می توان به آکوستیک کردن استودیوهای ضبط صدا، اتاق های سرور، سالن های تولید صنعتی و موتورخانه ها و.... اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولات پر کار برد شرکت (STI) چسب های دوطرفه سلولوزی، چسب های پشت نخدار مسلح و روکش های آلومینیوم مسلح نخدار (فویل آلومینیوم با ضخامت 170 میکرون) می توان اشاره کرد که عمدتاً در صنایع کیف و کفش، ساخت قطعات الکتریکی، ساخت قطعات کامپیوتر، صنایع بهداشتی، صنایع کارتن سازی، تولید لباس، ساخت اتومبیل  تهویه مطبوع و تاسیسات مکانیکی(عایق کاری)، خودرو، حمل و نقل ریلی، لوازم خانگی و... پر کاربرد می باشند.

 

2121

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798723