مازیار ناظمی گفت: با بسیاری از بزرگان بسکتبال صحبت کرده‌ام و حتی از بعضی پیشکسوتان و مدیران این رشته برای ثبت‌نام اجازه گرفته‌ام. من برای کمک به بسکتبال آمده‌ام.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مازیارناظمی مجری، تهیه‌کننده و سردبیر قدیمی صداوسیما، سرپرست سابق اداره کل بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، مدرس دانشگاه، دکتری ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و در واقع سخنگوی وزارت ورزش و جوانان به میدان انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال وارد شده است؛ موضوعی که با سئوالات متفاوتی روبرو شد.

ناظمی در این گفت‌وگو به توضیح برنامه های خود پرداخت.

در بسکتبال بی‌طرف هستم!
نامزد ریاست فدراسیون بسکتبال درباره جمع کردن و اتحاد بیشتر خانواده بزرگ بسکتبال گفت : من در بسکتبال بی طرف هستم و هر کس بتواند کمک کند در مدیریت آینده سهم دارد ، نگاه من بر گرفته از مشی اعتدال و منویات وزیر و رییس جمهور محترم ، میدان دادن به مدیران و نسل جوان است ، جامعه بزرگ بسکتبال حق انتخاب دارد ، کنار بسکتبال بوده ام و از مشکلات و فرصتهای این رشته شناخت بسیار خوبی دارم ، اگر انتخاب شدم با کمک حامیان مالی مد نظرم ، در ابتدا معادل نیمی از بودجه سالیانه وزارت ورزش به این رشته را همراه خودم وارد حوزه اقتصادی بسکتبال خواهم کرد و پیش بینی ام ایجاد درامد سالیانه بین 20 تا 30 میلیارد تومان برای این رشته محبوب است.

برای ثبت‌نام از بزرگان اجازه گرفتم
مازیارناظمی درباره مقبولیت خود در نزد جامعه بسکتبال گفت : عملکرد و صداقت من در قبال جامعه بزرگ و فرهیخته بسکتبال می تواند مقبولیت ایجاد کند.
 
وی ادامه داد : با بسیاری از بزرگان این رشته صحبت کرده ام و حتی از برخی از پیشکسوتان و مدیران این رشته برای ثبت نام اجازه گرفته ام من برای کمک به بسکتبال آمده ام ، تغییر و وحدت جامعه بسکتبال برنامه اصلی من خواهد بود ، خانواده بزرگ بسکتبال به من محبت دارند ، تماس های زیادی با من گرفتند و برای کمک به بسکتبال اعلام آمادگی کرده اند.

اعتماد واحترام نیاز جدی خانواده بزرگ بسکتبال است
نامزد ریاست فدراسیون بسکتبال درباره نگاه خود به مدیریت آینده این رشته المپیکی گفت : روحیه من اعتماد و احترام به همگان است ، ما ایران را دوست داریم و جوانان و نوجوانان این کشور سرمایه های این رشته هستند دغدغه بسکتبال را دارم و شاید جالب باشد بدانید حضور بین المللی دختران بسکتبال ایران بعد از سال‌های سال پیگیری در نهایت با دستورات موثر و نگاه مثبت و همراه جناب وزیر و مشاوره های که خدمتشان ارائه کردم و قطعا حضور موثر مدیریتی و وجهه ارزشمند بین المللی آقای محمود مشحون میسر شد

با قواعد انتخابات آشنا هستم !
مازیار ناظمی که انتخابات سختی را در میان مدعیان و چهره های سرشناس این رشته در پیش دارد گفت : من در زمان حضورم در صدا وسیما ، ۲۵ انتخابات را در سطح ملی ، مجری و ناظر و برنامه ساز و مسئول بوده ام و با شخصیت ها و مدیران بزرگ سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی آشنایی و ارتباط دارم و کاملا با شرایط و قواعد انتخابات در کشور آشنا هستم و به پشتوانه همین سابقه عرض می کنم هم اکنون فضای انتخابات فدراسیون ها آزاد ، دموکراتیک و همراه با استقبال نامزدها از طیف ها و نظرهای گوناگون بوده و این مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر وامید است و مطمئن باشید اگر نامزدی را اصلح تر تشخیص دادم و برنامه بهتری برای کمک به بسکتبال و آینده آن ارائه کرد انصراف می دهم و با همه توانم برای کمک به او در کنار بسکتبال کشورم خواهم بود.

از رئیس آینده مدیریت کلان بخواهید
وی درباره برخی نقدها که شما خیلی بسکتبالی نیستید گفت : بله برخی نقدهای عزیزان را شنیده ام ولی شما برای اینکه بدانید لامپ بالای سرتان سوخته حتما نباید ادیسون ( اختراع لامپ برق را به سرانجام رساند ) باشید!

رییس فدراسیون قرار است مدیریت کلان کند ، ساختار ایجاد کند ، انتخاب های صحیح با کمک مشاوران توانا داشته باشد ، منابع بیاورد و با آینده نگری بدنبال افق های بزرگ برای این رشته باشد رییس فدراسیون بایستی حوزه ارتباطات بین الملل و تعامل با دنیا و کسب کرسی های جهانی را بفهمد و بدون حب و بغض از اهالی شایسته بسکتبال حمایت کند.

رسانه‌ها بازو اصلی ریاست آینده فدراسیون بسکتبال خواهند بود
مازیارناظمی درباره ارتباطش با رسانه ها و خبرنگاران گفت: من از آن جامعه هستم و افتخار دارم خبرنگار، برنامه‌ساز و مجری و گزارشگر و محقق و نویسنده بسیاری از شبکه‌ها رادیویی و تلویزیونی سازمان صداوسیما بودم، من عضو پاره وقت هیات علمی هستم و در سال‌های که با دانشجویان زیادی در دانشکده صدا وسیما، مرکز رسانه و ... همراه بودم هم یاد گرفتم و هم یاد دادم، کار رسانه و خبرنگار نقد است. من اعتقاد دارم خبرنگاران و رسانه‌ها شایسته حضور مدیریتی در ساختار ورزش ایران هستند. سال‌ها تلاش و پیگیری مسایل ورزش و نقد و مشاوره به مدیران ورزش، توانمندی بزرگی برای آنها ایجاد کرده است و از این بابت بار مدیریتی خودم را برای دفاع از این صنف و شایستگی‌های آنها سنگین‌تر می‌بینم و اگر انتخاب شدم در فدراسیون آینده بسکتبال خبرنگاران و صاحب‌نظران بازوی اصلی تصمیم‌گیری‌ها در یک فضای مفاهمه و همکاری برای آبادانی کشور و بسکتبال هستند و قطعا یکی از کمیته‌های فعال و مشاور رییس خواهند بود.

ایران شایسته مدال طلای سه نفره و تیمی بازیهای آسیایی اندونزی است
نامزد ریاست فدراسیون بسکتبال درباره ادامه موفقیت های بسکتبال کشور در میادین بین المللی گفت: موفقیت بسکتبال برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را می طلبد ولی در کوتاه مدت و با توجه به تاکید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بر اعزام کاروان کیفی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، بدون شک بسکتبال ایران در رده مردان این توانایی را دارد که نقره بازی‌های آسیایی اینچئون را به مدال طلای بازی‌های آسیایی اندونزی تبدیل کند. به عقیده من شاید این دوره بهترین زمان طلایی شدن ما باشد چرا که در کلکسیون افتخارات نسل پرشکوه بسکتبال یعنی حامد حدادی و ان‌شاالله صمد نیکخواه بهرامی جای طلای بازی‌های آسیایی خالی است. از طرفی دیگر یکی از برنامه های اصلی من تخصصی کردن بسکتبال سه نفره در ایران است، در این مورد با مربیان و افراد صاحب‌نظر صحبت کرده‌ام و چارت اجرایی ان هم در نظرم هست و مطمئن هستم با تخصصی شدن بسکتبال سه نفره در فدراسیون و جدا شدن کادر فنی و تشکیلات آن ، بازیکنان مستعد این بخش در رده مردان شانس طلای بازی‌های آسیایی و حتی در رده بسکتبال سه نفره دختران هم فرصت سکو و مدال داریم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =