وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موفقیت جشنواره حسنات ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس صالحی پیامی به هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان فرستاد که در شامگاه سه شنبه آیین اختتامیه این جشنواره در سینما فلسطین اصفهان قرائت شد.

صالحی در این پیام آورده است: درود بر خالق هستی که انسان را جانشین و خلیفه خود بر روی زمین دانست تا نیکی و مهربانی و بخشندگی را که از صفات باری‌تعالی است توسط خلیفه خود بگستراند.سلام و تحیت بر پروردگار عالمیان که با خلق هستی، زیبایی را هنرمندانه در عالم فراگیر نمود و سلام و درود بر مردمانی که در نقش جهان، به زیبایی روح تعاون و احسان را بر بال هنر نشانده و آوازه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را به سراسر سرزمین مقدسمان کشاندند.

در ادامه این پیام آمده است: با برگزاری هفتمین دوره این جشنواره، نیکوسیرتان اصفهانی نشان دادند که با تیزبینی که از خصوصیات مردمان این خطه است می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد بهره جست و بدون آنکه باری بر دوش نهاد دولت تحمیل کرد، اعتماد حضور هنرمندان نامی و جوان ساعی کشورمان را در یک جشنواره ملی جلب نمود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این پیام آورده است: برادران و خواهران و دست‌اندرکاران معزز! در گام هفتم که جشنواره مزین به همراهی و همکاری نام‌آوران سینمای ایران است، امیدوارم با سیاست گزاری و برنامه ریزی دقیق از این سرمایه ملی محافظت نموده و با تدبیر و درایتی که از برگزارکنندگان جشنواره سراغ داریم نگاه هنر و هنرمندانه را به سمت نیازهای ضروری جامعه هدایت کنند و با ترویج احسان و نیکوکاری روح تعاون را در جامعه تعمیم دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =