۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

ایسنا نوشت: به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت مبنی بر فرصت ۲۴ ساعته برای رفع مشکل سرعت اینترنت، معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برطرف شدن ۸۵ درصد اختلالات اینترنتی خبر داد.

مجید حقی در مورد نتیجه دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع اختلالات اینترنتی گفت: با توجه به دستور و تاکید آقای جهرمی بر رسیدگی سریع و موثر در خصوص اختلالات رخ داده در سرویس‌های اینترنتی کارگروهی، این موضوع از روز گذشته با حضور مدیران عامل و تیم‌های فنی شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی و با محوریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با برگزاری جلسات فشرده رفع اشکالات و اختلالات پیگیری شد.

وی ادامه داد: اولویت‌های کارگروه‌های تشکیل شده به ترتیب رفع اختلال کسب کارهای فعال در بستر اینترنت، برنامه های کاربردی پرطرفدار و دیگر کاربردهاست.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد نتیجه این اقدامات گفت: در حال حاضر با تلاش های بعمل آمده و مستقل از روالهای متداول مالی، اداری و ... و به صورت بسیج همه امکانات و نفرات حجم اختلالات تا ۸۵ درصد برطرف شده و همچنان تا رفع کلیه اختلالات فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر پیگیری مداوم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در این میان برخی شرکت های کوچکتر هنوز موفق به رفع نواقص نشده اند که لازم است تلاش بیشتری داشته باشند. تذکرات و اخطار لازم داده شده است و در صورت استمرار، لیست این شرکتها اعلام خواهد شد.

4527

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    1 0
    اختلال اینترنت دارم مخابرات یاسوج اسفاده می کنم