لپ‌تاپ‌های دو اسکرینه و مجهز به هوش مصنوعی، فاکتور غالب امسال در کامپیوتکس 2018 تایوان بود.

 

به گزارش خبرآنلاین، ده‌ها سازنده مانند هرسال بهترین‌های سخت‌افزاری خود را در تایپه به نمایش گذاشته و از جدیدترین ابداعات خود رونمایی کردند. {لینک}

 

بهترین لپ‌تاپ ZenBook Pro

عنوان بهترین لپ‌تاپ به زنبوک پرو ایسوس تعلق گرفت که در دو سایز 14 و 15 با بدنه آلومینیومی و گیره ErgoLift تشویق همگان را برانگیخت. اما ستاره داستان فناوری اسکرین پد روی این لپ‌تاپ است که گرایش متفاوتی را امسال به بازار داد. استفاده از ترک‌پد به‌عنوان اسکرین دوم تحسین کاربران و کارشناسان را برانگیخت.

این لپ‌تاپ 1.8 کیلویی پردازنده i9 و گرافیک انویدیا GTX 1050 را در خود جای‌داده است.

 

بهترین لپ‌تاپ گیم: MSI GF63

لپ‌تاپ گیم 999 دلاری از نسل هشتم پردازنده i7 و گرافیک GTX 1050 بهره می‌برد.بدنه فلزی، کیبورد استیل ضدضربه (هنگام بازی) و نرم‌افزار صوتی nahimic و تغییر دلخواه نور پس‌زمینه از قابلیت‌های این لپ‌تاپ گیم است که به‌عنوان بهترین در حوزه گیم شناخته شد.

 

بهترین خلاقیت: پروژه Precog

دو اسکرینه ساختن لپ‌تاپ شاید جدید نباشد اما پروژه Precog با دو سایز فول اسکرین در کنار تراشه Movidius متعلق به اینتل و هوش مصنوعی؛ قدرت خارق‌العاده‌ای به کاربر برای کار با این نوع لپ‌تاپ‌ها می‌دهد.

 

 

باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ: MSI PS42 Prestige

درست است که ام اس آی بهترین‌های حوزه گیم را می‌سازد اما مدل PS42 نیز برای علاقه‌مندان به لپ‌تاپ با عملکرد بالا و قیمت پایین طراحی‌شده است. پردازنده i7 از سری U و گرافیک انویدیا MX150 و نمایشگر آی پی اس با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل روی این محصول 14 اینچی سوار شده است.

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =