نوت‌بوک ۲ اسکرینه اینتل چیزی است که همگان دنبال آن بودند

نوت‌بوک (لپ‌تاپ) مجهز به ۲ اسکرین، ارائه‌شده توسط اینتل محصولی است که بسیاری از کاربران دنبال آن بوده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی اینتل در نمایشگاه امسال کامپیوتکس مدل مفهومی از محصول موسوم به Tiger Rapids را به علاقه‌مندان نشان داد که می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. {لینک}

درحالی‌که ایسوس با مدل واقعی تحت پروژه Precog و لنوو با مدل جدید یوگا، تقریباً چنین کاری را کرده‌اند؛ اما طراحی وسیع اینتل برای کاربردی‌تر شدن اسکرین دوم می‌تواند به‌عنوان گرایش و ترند میان سازندگان لحاظ شود.

اینتل دنبال شریک سخت‌افزاری برای تجاری‌سازی محصول خود می‌گردد و به‌زودی شاهد وفور لپ‌تاپ‌های دو اسکرینه در بازار خواهیم بود.

ضخامت محصول اینتل به‌اندازه نوت بوک Moleskine (دفترچه یادداشت) است که قرار است بازطراحی شده و ظریف‌تر شود.در یک‌طرف نمایشگر 7.9 اینچی فول اچ دی تعریف‌شده و در طرف دیگر کاغذ الکترونیک/ EPD وجود دارد و در وسط نیز لولای خاصی تعبیه‌شده تا به‌راحتی تبدیل شود. نسل هفتم پردازنده اینتل، حافظه اس اس دی، یو اس بی تایپ سی و باتری با عمر 13 تا 15 ساعت در این محصول قابل‌ذکر است.

چند دهه قبل اختراع لپ‌تاپ باهدف توسعه نوت بوک (دفترچه یادداشت) به‌صورت الکترونیکی ظاهر شد و از همان ابتدا نیز اسم نوت بوک را یدک می‌کشید. اما رؤیای آن تا امروز باقی ماند تا فناوری بتواند رؤیای دیروز را به‌طور کامل، امروز محقق سازد و آنچه امروز اینتل ارائه کرد، همان نوت بوکی بود که همگان آرزوی داشتن آن را در سر می‌پروراندند تا کارت تبریک سال نو را در یک‌طرف بد نوک انگشت کشیده و در طرف دیگر به‌صورت کارت‌پستال الکترونیکی برای دوستان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    0 1
    خیلی گرونه