مهر نوشت: رییس پلیس راه شرق استان تهران از وجود ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و پاکدشت- تهران خبر داد و گفت: محور فیروزکوه پر حجم می باشد.

سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگویی به بیان میزان ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران پرداخت و با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و همچنین پاکدشت تهران به دلیل بازگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: از عصر امروز، شاهد بار ترافیکی در این محور به سمت تهران هستیم.

محبی افزود: ترافیک در محور فیروزکو پر حجم است و در محور امام رضا(ع) نیز ترافیک به صورت عادی در جریان است، اما در محدوده تهران به پاکدشت، در هر دو مسیر رفت و برگشت، شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و حرکت خودروها در این محور با کندی مواجه است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه به پایان تعطیلات عید فطر رسیده ایم و رانندگان باید از قبل برای بازگشت به مقصد برنامه ریزی های لازم را انجام می دادند اظهار داشت: حجم ترافیک و افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مختلف صبر و حوصله بیشتر رانندگان را طلب می کند و لازم است که هموطنان توجه بیشتری به قوانین داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل آبعلی تا امامزاده هاشم(ع) دارای ترافیک ستگین است گفت: محدوده شهر دماوند و محور قدیم تهران - بومهن محدوده جاجرود نیز همین وضعیت را دارند.

محبی وضعیت ترافیکی آزادراه تهران - پردیس و همچنین در برخی مقاطع، محور تهران - لواسان حدفاصل طلائیه تا قوچک، محور لواسان - فشم و محور تهران - امامزاده داوود(ع) را نیز سنگین اعلام کرد و افزود: تاکنون بارش و یا مداخلات جوی خاصی مشاهده و یا گزارش نشده است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =