ایران نوشت: هرچه حجم اطلاعات تصویری روی گوشی هوشمند شما بالاتر برود پس باید بیشتر از گذشته به‌ فکر حفظ این اطلاعات باشید. هر اتفاقی از گم شدن گوشی تا هک شدن یا دسترسی فردی به گوشی شما بدون اجازه امکان به‌خطر افتادن این اطلاعات را بیشتر می‌کند.

راهی برای پنهان کردن تصاویر در تلفن همراه (ماهرخ چنگیز-خبرنگار)

راه‌هایی برای حفظ این اطلاعات وجود دارد. از جمله این راه‌ها می‌توان به استفاده از اپلیکیشن‌هایی اشاره کرد که کار محافظت از اطلاعات روی گوشی شما را انجام می‌دهند. یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه Hide Something است.

از این برنامه به‌عنوان یک برنامه کامل و همه جانبه برای مخفی‌سازی یاد می‌شود. این اپلیکیشن پرکاربرد به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند و باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تنها در سه مرحله و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عکس‌ها و ویدئو‌های خصوصی خود را مخفی سازند.

بعد‌از نصب برنامه هنگام ورود به محیط آن از شما می‌خواهد یک رمز عبور انتخاب کنید که این رمز عبور از بین سه روش اثر انگشت، الگوی رمز و پین کد قابل انتخاب است. این برنامه عکس‌ها و هر نوع فایل تصویری روی گوشی شما را به پوشه‌ای به نام Invisible هدایت می‌کند که به‌هیچ طریقی افراد دیگر امکان دسترسی به آن را ندارند. امکان تماشای تصاویر مخفی‌شده در مرورگرهای دسکتاپ و پشتیبان‌گیری سریع از محتوا با گوگل درایو از دیگر قابلیت‌های این برنامه کاربردی است.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن قابلیت
Fake mode است. این قابلیت برای مواقعی طراحی شده تا اگر شخصی جز شما به طور اتفاقی وارد Hide Something شد، به عکس‌های اصلی دسترسی نداشته باشد و یک محیط تقلبی را ببیند. این برنامه در دونسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. اما باید بدانید برخی از امکانات کاربردی این برنامه تنها در نسخه پولی آن قابل دسترس است. برای نمونه یکی از قابلیت‌های پولی این اپلیکیشن امکان مخفی‌سازی مستقیم عکس‌ها از اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام، واتس‌اپ و... است که از طریق دکمه Share انجام می‌گیرد. برای استفاده از این قابلیت حتماً باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =