مهر نوشت: مدیر کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد که اصل موضوع ربایش دختران در ایرانشهر تکذیب نمی شود اما متاسفانه موضوع این پرونده مورد بزرگ نمایی قرار گرفته است.

 حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اصل موضوع ربایش دختران در ایرانشهر تکذیب نمی شود اما متاسفانه موضوع این پرونده مورد بزرگ نمایی قرار گرفته است، در حالی که اینگونه پرونده ها از نظر قانونی نباید به صورت گسترده در جامعه مطرح شود.

وی افزود: به موجب این پرونده سه شنبه هفته گذشته یک نفر خانم مورد ربایش قرار گرفته است و بلافاصله فرد متجاوز در روز چهارشنبه دستگیر شده است.

مدیر کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا۲ پرونده تشکیل که یکی در دادسرای ایرانشهر از حیث آدم ربایی و پرونده دیگر در دادگاه کیفری با موضوع تجاوز تشکیل شده است و کار رسیدگی به پرونده بلافاصله قبل از اینکه موضوع در تریبون عمومی مطرح شود، انجام شده است.وی ادامه داد: همچنین در همین راستا خودرویی که در عمل ربایش مورد استفاده قرار گرفته شناسایی و توقیف شده است و در این خودرو چشم بند و نقابی هم که در جریان آدم ربایی مورد استفاده قرار گرفته کشف شده است.

حجت الاسلام حمیدی گفت: همچنین سیم کارت خانم مورد ربایش قرار گرفته نیز در این خودرو پیدا شده که نشان می دهد این خانم در این خودرو بوده است.وی بیان داشت: در این پرونده ۴ نفر مشارکت داشتند که دو نفر دستگیر شده اند و ۲نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند و کار دستگیری آن ۲ نفر هم به اکیپ های ویژه ای سپرده شده است.

وی افزود: در خصوص ربایش۳ خانم دیگر هم، این بانوان با مراجعه به مراجع قانونی اذعان کرده اند که مورد ربایش قرار گرفته اند که برای اثبات این موضوع تنها یک نفر برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی مراجعه کرده و ۲ نفر دیگر صرفه نظر کرده اند.

مدیر کل دادگستری سیستان و بلوچستان به مراجعه یک خانم دیگر نیز به مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: این خانم به دلیل ایجاد مزاحمت برای فرزندان دخترش به مراجع قانونی مراجعه کرده است که کار دستگیری مزاحمان در دست اقدام است.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =