۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲

جرم او نامشخص و اتهامش بی‌دلیل و خنده‌دار است. منظور آن‌هایی که به سردار حمله می‌کنند، چیست؟

 

شور این ماجرا را درآورده‌اند. کار را به جایی رسانده‌اند که قضیه حال به هم زن شده؛ هر بار یک حمله عجیب و غریب به تیم ملی. هر دفعه یک آشوب، یک حمله، یک حرف اضافه. این بار مرکز حمله سردار آزمون است.

جرم او نامشخص و اتهامش بی‌دلیل و خنده‌دار است. منظور آن‌هایی که به سردار حمله می‌کنند، چیست؟

مهاجم نوک تیم ملی ایران در لایه‌های دفاعی منتخب لالیگا و ستاره‌های رئال‌مادرید و بارسلونا باید چه کند؟ برابر مدافعانی مثل راموس و پیکه باید آتش‌بازی کند؟

آن‌هایی که برای حمله به تیم ملی آماده‌اند، هر بار یک بهانه دارند. یک بار سیرالئون، یک بار مسعود شجاعی، بار دیگر مهدی طارمی و این بار سردار آزمون!

امیدواریم با این بازی‌های درخشانی که تیم ملی به نمایش گذاشته و افکار عمومی و رسانه‌های مهم دنیا آن را تحسین کرده‌اند، این حمله‌ها برای بار آخر باشد.

تحمل‌ناپذیر و مأیوس‌کننده است وقتی می‌بینیم عده‌ای از همه‌جا بی‌خبر فقط حمله کردن را یاد گرفته‌اند. آن هم حمله به تیم ملی و بازیکنانی که در جام جهانی حضور دارند.

شکست ۳- صفر آرژانتین مقابل کرواسی یک فاجعه ملی برای تمام آرژانتین است، اما آیا کسی لیونل مسی را سیبل می‌کند؟ در فضای مجازی کدام آرژانتینی به مسی حمله کرده است؟

بعضی‌ها که معلوم نیست دل‌شان از کجا پر است، هر کاری که تیم ملی ایران انجام می‌دهد را نمی‌بینند. نابینا را همه می‌دانند که چشم بینا ندارد، اما کسی که ادای کور بودن درمی‌آورد از همه خطرناک‌تر است.

متأسفانه از شانس بد در فوتبال ایران با چنین افرادی مواجه شده‌ایم.

*نکته: این یادداشت در تاریخ 2 تیرماه 97 در صفحه 2 روزنامه خبر ورزشی منتشر شده است

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 7
    کدام بازیکن حرفه ای در دنیا این همه با اسب ها وقت می گذراند یا پیگیر وضعیت آن هاست؟
  • احمد A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    8 2
    کیروش اشتباه میکنه سردار رو فیکس میزاره.. عملا انگار تیم ملی داره ده نفره بازی میکنه.. تو 2018 برای اینکه بیان از سردار دفاع کنن 3 4 تا از ضربه های سرش رو نشون دادن که وسط زمین زد ولی نیومدن اون خطاهای بی مورد و مفتی که پشت محوطه جریمه کرد و بهشون موقعیت داد رو نشون بدن. شانس آوردیم اسپانیا کاشته زن نداشت.. ترسمون اینه که جلوی پرتغال ازین کاشته های بی مورد بده.. کلا بیشتر برای خودش بازی میکنه تا تیم ملی.. بیشتر به این فک میکنه که بازیه خودش دیده بشه.. بی عدالتیه بازیکنی مثل قدوس بیرون باشه و سردار فیکس بازی کنه...
  • نظری IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    6 3
    مهاجم نوک تیم ملی ایران در لایه‌های دفاعی منتخب لالیگا و ستاره‌های رئال‌مادرید و بارسلونا باید چه کند درست ، اما موقعیت 99 درصدی بازی با مراکش چی ؟ پاس گل به مهاجم مراکش چی ؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 2
    چرا تیم باید 10 نفره بازی کند؟ استراتژی کیروش اول گل نخوردن است، و به محض ایجاد فرصت، گل زدن. 6 نفر دفاع خودشان را به بهترین شکل انجام می دهند و به وظیفه خودشان عمل می کنند. 3 نفر دیگر بازی می سازند و توپ را جلوی دروازه می آورند پس وظیفه خودشان را بخوبی انجام می دهند. 1 نفر باید از فرصت استفاده کند که آن یکنفر یا وسط زمین گیر کرده، یا دیر می رسد، یا توپ به سرش می ساید و گل آفساید می شود یا زرد کرده و نیاز به تنفس مصنوعی دارد. من با افتخار انتقاد می کنم، عقده ای هم نیستم، انتقاد حق طبیعی من است، تیم ملی هم ارث پدری کسی نیست. دانیال ارزانی دارد در استرالیا بازی می کند بخاطر سردار آزمون. خیلی های دیگر هم همین وضعیت را دارند.
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    همش تقصير كي روشه كه يه ده دقيقه هم شده تعويضش نميكنه
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 1
    متاسفانه مردم بی فرهنگی شدیم