نایب رئیس شورای شهر تبریز در عیادت از «معصومه جلیل‏پور» «قربانی اسید پاشی» گفت: درمان جراحت‏‎های معصومه شاید سال‏‎ها ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سونیا اندیش در حاشیه‏‎ی این ملاقات گفت: امروز که به همراه وکیل خانم «معصومه جلیل‏پور»، قربانی اسید پاشی اخیر در تبریز که پس از حدود چهار ماه بستری شدن در بیمارستان به منزلشان در تبریز بازگشته‏‎اند، به عیادت آمده‎ام، خانواده‏‎ی بسیار مهربان، به شدت رنج دیده و نگران از آینده‏‎ی معصومه، ما را به گرمی پذیرا شدند.

وی با تشریح حال عمومی این قربانی اسید پاشی، بیان کرد: درد، امان معصومه را بریده است و مدام ضجه می‎زند، مادرش می‎گوید که معصومه از صبح مدام گریه می‏‎کند و لحظه‎ای آرام و قرار ندارد. درمان جراحت‏‎های عمیق معصومه تمام نشده است و شاید سال‏‎ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: او باید برای ادامه‏‎ی روند درمان، طی سه روز آینده مجددا به بیمارستان مطهری تهران مراجعه کند. پزشکان به خانواده‏‎اش گفته‏‌اند خودشان را برای درمان طولانی مدت و مصائب و مشکلات مادی و معنوی ناشی از آن، آماده کنند. یکی از نگرانی‏‎های عمده‏‎ی خانواده‏‎ی معصومه، تامین هزینه‏‌های سنگین جراحی‏‌های پلاستیک در طول مدت چندین ساله‏‎ی درمان است.

اندیش تاکید کرد: با عنایت به شدت و عمق جراحات وارده، این قربانی نیاز زیادی به درمان عوارض ناشی از سوختگی دارد و با توجه به شرایط جسمانی بسیار خاص معصومه، نیاز به همکاری و همیاری مدام مسئولان در تامین هزینه‏‎های درمان ایشان در آینده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از مساعدت شورای شهر تبریز در تصویب پرداخت هزینه‏‎های درمان خانم معصومه جلیل پور، با توجه به لزوم طی مراحل اداری برای پرداخت وجه، فعلا پولی به حساب بیمارستان واریز نشده و امیدوارم با پیگیری و تسریع امر، این مشکل به زودی حل شود تا یکی از هزاران درد معصومه و خانواده‌اش کاسته شود.

بر اساس این خبر؛ این اسید پاشی روز ۲۸ اسفند ۹۶ رخ داد و فرد اسید پاش در کمتر از دو ساعت توسط نیروهای پلیس دستگیر شده و با تشکیل پرونده‌ی قضائی تحویل مقام قضائی داده شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =