بیش از ۷۰۰ شغل در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال بختیاری ایجاد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با اعطای ۴۰ میلیارد تسهیلات به هنرمندان، ۷۵۰ شغل جدید در حوزه فرهنگ و هنر استان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز ( ١٤ شهریور) در نشست معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: استان چهارمحال و بختیاری با حدود یک میلیون جمعیت و نه شهرستان دارای مردمانی صد درصد شیعه است.

وی، غنای فرهنگی بالا، وجود طبیعت بکر و جذابیت های طبیعی، همراهی فرهنگی مردم، آرامش سیاسی و اجتماعی را از ظرفیت های استان عنوان کرد و گفت: چنین ظرفیت هایی سبب شده تا فعالیت های فرهنگی هنری متعدد استان بدون هیچ تنش و به بهترین نحو ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تلاش های خوبی در حوزه فرهنگ هنری استان انجام شده است، تصریح کرد: این اداره کل بعنوان یکی از ادارت مهم و اثرگذار استان شناخته می شود.

گفتنی است: کسب رتبه برتر در شورای فرهنگ عمومی به مدت سه سال پیاپی، کسب رتبه برتر در حوزه توسعه گسترس فعالیت های قرآنی طی ٢ سال پیاپی، واگذاری برنامه ها به بخش خصوصی از جمله فعالیت ها و دستاوردهای این نهاد در سال های اخیر بوده است.

خاطرنشان می شود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارای ٩٥ پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی است.

بیش از ۷۰۰ شغل در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال بختیاری ایجاد شد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =