همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال نیز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غرفه شهرداری اردبیل در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس (یاد وخاطره عملیات مرصاد) برپا شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان درمراسم افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس تصریح کرد: شهرداری اردبیل همچون سال‌های گذشته، امسال نیز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به برپایی غرفه در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی کرده است.

وی گفت: امنیت و آسایش امروز را مدیون از خودگذشتگی جوانانی هستیم که از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند تا ذره ای از خاک وطن بر دست غارتگران و غاصبان نیفتد.

شهردار اردبیل افزود: اردبیل در جریان هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 3 هزار و 400 شهید وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است و امروز وظیفه اصلی ما قدردانی از این همه فداکاری و از خودگذشتگی است.

افتتاح نمایشگاه رزمی

لطف‌اللهیان ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت بازدید از این نمایشگاه افزود: یادواره شهدای شهرداری اردبیل رو زپنجنشبه در محل نمایشگاه با هدف تکریم و گرامیداشت مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد و شایسته است نسل آینده را بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =