رویدادی هنری که چهار دوره آن بیش از ۱۳ میلیارد خرج داشت

معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای چهار دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر (از دوره سی و دوم تا سی و پنجم) بیش از 13 میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش مالی دوره‌های سی و دوم تا سی و پنجم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که در سال‌های 1392 تا 1395 برگزار شده است، منتشر شد.

این گزارش شامل اطلاعاتی چون هزینه جاری دبیرخانه، هزینه هیات‌های انتخاب بخش‌های مختلف جشنواره، هزینه اجاره تالارها، روابط عمومی، مراسم اختتامیه، هدایا و بزرگداشت‌ها، جوایز بخش رقابتی، عوامل اجرایی، حق الزحمه مسئولان کمیته‌های اجرایی و بخش‌های مختلف، حق‌الزحمه اجرای نمایش‌های بخش ملل و هزینه‌ها، دستمزد مترجمین گروه‌ها و مهمانان، تشریفات گمرکی، کمک هزینه گروه‌های اعزامی به فجر استانی، هزینه انتشار کتاب جشنواره، هزینه برپایی بازار تئاتر ایران و اسکان و پذیرایی مهمانان ایرانی و بخش ملل می‌شود.

جشنواره تئاتر

بر اساس هزینه‌های اعلام شده، در مجموع، جشنواره تئاتر فجر از دوره سی و دوم تا سی و پنجم بیش از 13 میلیارد تومان هزینه داشته است که در این میان سهم دوره سی و چهارم و سی و پنجم بیشتر از دوره‌های دیگر است.

گزارش کامل هزینه‌های برگزاری دوره‌های سی و دوم تا سی و پنجم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را بخوانید.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =