ایسنا نوشت: استاندار ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه‌ی میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد و گفت: شورای عالی اقتصاد مصوب کرد که 4 درصد از این اعتبار برای توسعه استان در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار گیرد.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: مدیران در خصوص معرفی پروژه های سال 98 از هم اکنون با دستگاه‌های ملی و وزارتخانه ها پیگیری کنند و به دنبال جذب اعتبارات در سطوح ملی باشند .

وی با تأکید بر تسریع در بحث مبادله موافقت نامه‌ها با توجه به ابلاغ اعتبارات گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری لازم را صورت داده است و در خصوص اقدام دستگاه‌ها گزارشات لازم را به استانداری ارسال کنند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه ی میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد و گفت: با پیگیری‌های فشرده ای که صورت گرفت، شورای عالی اقتصاد مصوب کرد که 4 درصد از این اعتبار برای توسعه استان در اختیار شورای برنامه ریزی استان قرار بگیرد .

سلیمانی‌دشتکی از اختصاص 45 میلیارد تومان برای اجرای تونل کبیرکوه و 15 میلیارد جهت تونل قلاجه و 6.3 میلیارد تومان برای راه مرزی جاده مهران خبر داد و گفت: در زمینه سرمایه گذاری و بحث تولید و اشتغال هم تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده و سرمایه گذاران بزرگی در راه استان ایلام هستند .

استاندار ایلام در خصوص تسهیلات بخش کشاورزی نیز خاطر نشان کرد: در مناطق زلزله زده تسهیلاتی که برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده به مدت دو سال برای بازپرداخت فرصت خواهند داشت .

در این نشست مشکلات 5 واحد تولیدی و مجتمع ورزشی رفاهی المپیک شهر ایلام بررسی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =