۰ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

ایسنا نوشت: «سامان ساسانیان»، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر مرزی آستارا اظهار کرد: طی حادثه‌ای که غروب پنج‌شنبه(8 شهریور) در آب‌های دریای خزر در منطقه ممنوعه شنا در سواحل روستای غلام محله شرقی رخ داد، 3 جوان اهل شهر مرند استان آذربایجان‌شرقی، جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر هم از مرگ حتمی نجات یافت.

ساسانیان ادامه داد: در این حادثه نیز یک جوان توسط ناجیان غریق از دریا خارج شد و احیا شد.

وی افزود: جسد هر سه غریق پس از دقایقی با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی شهرستان کشف و از آب به بیرون کشیده شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این‌که هفته گذشته دو جوان آستارایی در همان محل غرق شدند، توضیح داد: از همان روزهای اولیه فعالیت ستاد ساماندهی سواحل در سالجاری، مسیرهای منتهی به منطقه ممنوعه شنا در ساحل غلام محله شرقی(پره عابدینی) مسدود شده است که متأسفانه تعدادی بدون توجه به علایم، اقدام به ورود به این مناطق می‌کنند که شاهد حوادثی تلخ و تأسف‌بار از این دست هستیم.

غرق

وی در پایان از استقرار 36 منجی غریق از 13 خرداد ماه امسال در طرح‌ها و مناطق خطرآفرین 18 و نیم کیلومتر سواحل آستارا خبر داد و گفت: از این تعداد 26 نفر (16 آقا و 10 خانم) در سه طرح سلامت دریا و 10 نفر در مناطق خطر آفرین مستقر شده‌اند.

از ابتدای آغاز فصل شنا تاکنون، 43 نفر از خطر غرق شدن در دریای خزر(سواحل آستارا) نجات یافتند که از این تعداد 23 نفر در سه طرح سلامت سفیر امید، صدف و لوندویل و 20 نفر در مناطق خطر آفرین بودند.

در مدت مذکور در مجموع هشت نفر(مرد) جان خود را از دست دادند که همگی در مناطق خطرآفرین و ممنوعه شنا در دریا می‌کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =