رونمایی از اتوبوس‌های جدید حمل و نقل عمومی شهر یاسوج

آیین رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج با حضور شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج برگزار شد. همچنین جانمایی ایستگاه ها نیز در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، شهردار یاسوج ظهر شنبه در آیین رونمایی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج، گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری یاسوج افزوده شد که با تحقق ورود این اتوبوس ها، افزایش ۵۰ درصدی اتوبوس ها را شاهدیم.

نستهن مقدم افزود: همچنین جانمایی ایستگاه ها نیز در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود و پوشش مناسب و زمان بندی شده ترددهای این ناوگان را نیز اجرایی می کنیم.

مقدم با تاکید بر توسعه خدمات الکترونیک، از راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک کرایه با پوشش کارت الکترونیک برای شهروندان خبر داد.

مقدم با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: به دلیل ضعف شرایط زیرساختی و عرض معابر شهر یاسوج، ناوگان عمومی پوشش مناسبی طی سالهای گذشته نداشته است.

شهردار یاسوج افزود: بهبود وضعیت ترافیک شهری و کاهش مشکلات تردد از جمله خروجی های تحقق توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.

مقدم گفت: شهرداری یاسوج هدفگذاری های مختلف خدماتی و توسعه ای با در نظر گرفتن رشد و ارتقای مبلمان شهری را عملیاتی کرده است.

وی افزود: علیرغم همه فعالیت ها، تلاش و اقدامات بیشتر برای خدمات رسانی مناسبتر به مردم نیز مورد تاکید است.

مقدم با اشاره به ماه محرم، تغییر چهره شهر در این ماه را از جمله اقدامات انجام شده با هدف پوشش بهتر فعالیت ها دانست و اظهار کرد: عصر امروز، موکب امام حسین نیز در میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج راه اندازی می شود و برگزاری دعا و مراسمات عزاداری نیز اجرایی شده است.

ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =