دادستان اردبیل در دوازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی گفت: عدم رعایت برخی از دستورالعمل های نظارتی بانک مرکزی توسط بعضی از بانک ها نکته ای بود که در جلسه مطرح شد، از بانک ها انتظار داریم که با دقت رعایت این دستورالعمل ها را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دادستان اردبیل در دوازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی گفت: عدم رعایت برخی از دستورالعمل های نظارتی بانک مرکزی توسط بعضی از بانک ها نکته ای بود که در جلسه مطرح شد، از بانک ها انتظار داریم که با دقت رعایت این دستورالعمل ها را مد نظر قرار دهند.

عتباتی ادامه داد: بعضی از بانک ها به صورت ناقص به این دستورالعمل ها عمل می کنند در صورتی که رعایت قانون و عمل به دستورالعمل ها باید به صورت کامل انجام گیرد.

وی تاکید کرد: بحث سپرده گذاری و بحث نحوه کارشناسی ها و اعتبار کارشناسی ها درمورد بانک ها مطرح بود که هم در این جلسه مطرح شد و هم در قالب یک دستورالعمل به بانک ها ابلاغ خواهد شد که به صورت دقیق مد نظر قرار گیرد و قطعا رعایت این موارد به تولیدکننده ها و در نتیجه به اشتغال و اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

عتباتی تشریح کرد: چهار پرونده در حوزه حمایت قضایی از سرمایه گذاری بررسی شد که شامل مشکلات واحدهای تولیدی با چند بانک و اداره کل دامپزشکی بود.

دادستان اردبیل گفت: پس از همفکری با اعضای کمیته و بررسی دقیق پرونده ها در مورد دو واحد مصوبه مساعدتی صادر شد که در ارتباط با امور بانکی و اداره کل دامپزشکی بود.

ناصر عتباتی

دوازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی در حالی برگزار شد که در سال 97 تاکنون 59 پرونده در این کمیته مطرح شده است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =