ایران نوشت:روز 15 تیر این مرد به پلیس مراجعه کرد و در حالی که قسمتی از دست و صورتش با اسید سوخته بود گفت: خواهرزاده 23 ساله همسرم و دوستش روی من اسید پاشیده‌اند.

وی در تشریح ماجرا گفت: من با همسرم از چند ماه قبل اختلاف شدید داریم و می‌خواهیم جدا شویم. امروز با وانت بارم در حال رانندگی بودم که دو پسر جوان سوار بر یک دستگاه پژو پارس سد راهم شدند و در یک درگیری خیابانی روی من اسید پاشیدند.

وی در ادامه تحقیقات، انگیزه خواهرزاده همسرش را انتقام‌جویی از وی به‌دلیل اختلافی که با خاله‌اش دارد، عنوان کرد. به این ترتیب با ثبت این اظهارات، مأموران در گام بعدی به سراغ خواهرزاده مصدوم رفتند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره گفت: نخستین بررسی‌ها از پسر جوان نشان داد که در این حادثه او و دوستش از سوی این مرد هدف اسیدپاشی قرار گرفته‌اند و دوستش در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار دارد.

این پسر 23 ساله در حالی که منکر اسید پاشی بود گفت: شوهر خاله‌ام قصد این کار را داشته اما وقتی با مقاومت من و دوستم رو به رو شد اسید را روی دوستم ریخت و خودش نیز تا حدودی آسیب دید.

با ثبت اظهارات این فرد، مأموران، دایره تحقیقاتی خود را گسترده‌تر کردند و در بررسی میدانی و گرفتن اظهارات شاهدان و همچنین تحقیقات فنی دریافتند که ادعای پسر جوان صحت داشته و شوهرخاله‌اش اقدام به اسیدپاشی کرده و با شکایت واهی به پلیس سعی در گمراه کردن مأموران داشته است. با روشن شدن موضوع، مأموران آگاهی بار دیگر سراغ مرد 40 ساله رفتند و او در برابر شواهد و قراین به اسیدپاشی اعتراف کرد. این فرد پس از معرفی به دستگاه قضایی، با قرار وثیقه راهی زندان شد.
23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =