۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

تسنیم نوشت؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم گفت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با اشاره به انفجار گاز که صبح امروز در ضلع شمالی میدان مطهری اتفاق افتاده است، اظهار داشت: عامل این حادثه نشت لوله آب بوده که زیر لوله گاز خالی‌شده و شکستگی در لوله گاز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: چند باب مغازه آسیب جدی دیده و میزان خسارات وارده شدید بوده است.

وی با بیان اینکه حادثه به دلیل حفاری مترو اتفاق نیفتاده است، گفت: این حادثه در ساعت کم رفت‌وآمد و خلوت اتفاق افتاده و ساعتی بوده که کسی در محل نبوده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم، این اتفاق در ساعت 7 صبح رخ‌داده است.

جعفری با اشاره به محدودیت‌های اعمال‌شده در محل و ایمن‌سازی محل بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آب، برق و گاز این شرکت‌ها گفتیم که آب و برق و گاز را قطع کنند تا عملیات به‌درستی انجام گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =