ایسنا نوشت: در حالی که باشگاه استوچنیا لهستان در حال قطعی کردن انتقال موسوی به لیگ این کشور بود، این بازیکن ترجیح داد به شهرداری ارومیه برود.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد سید محمد موسوی ستاره والیبال ایران با توجه به پیشنهادهایی که از خارج از کشورش داشت به یکی از لیگ‌های معتبر منتقل شود اما ترجیح داد برای حداقل یک فصل دیگر در ایران بازی کند.

این ستاره والیبال ایران در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ مد نظر تیم استوچنیا شزتچین لهستان قرار گرفته بود اما این بازیکن خودش تصمیم گرفت تا پس از آنکه یک بار شانسش را با حضور در تیم العربی در سال ۲۰۱۳ امتحان کرده بود، این بار ترجیح داد قید اروپا را بزند.

با این تصمیم موسوی بر حضورش در تیم شهرداری ارومیه، در بازار نقل و انتقالات والیبال ایران زلزله رخ داد.

این مدافع وسط ۳۰ ساله عضو تیم ملی والیبال ایران در المپیک ۲۰۱۶ بود و در لیگ برتر ایران ۱۰ عنوان قهرمانی را با ۵ تیم‌ مختلف در کارنامه دارد اما تاکنون در تیم شهرداری ارومیه عضویت نداشت.

در رده بین‌المللی او حضور در بازی‌های آسیایی، قهرمانی جوانان آسیا و دو عنوان قهرمانی در رده بزرگسالان را نیز تجربه کرده است. از نظر افتخارات فردی نیز موسوی ۵ بار عنوان بهترین مدافع آسیا را کسب کرد و بهترین آبشارزن‌ رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا شد.

محمد موسوی از سال ۲۰۰۸ در عضویت تیم ملی ایران بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =