شهردار لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان برای نخستین بار در نظر دارد اجرای تعداد 24 پروژه در این شهر را به روش سرمایه‌گذاری مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ مسعود کاظمی در گفت‌وگویی افزود: به استناد ماده 9 شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری مصوب شورای اسلامی شهر لاهیجان و در اجرای بند 2 مصوبه شماره 6078/19 مورخ 97/2/6 هیئت عالی سرمایه‌گذاری و مصوبه شماره 33 مورخ 97/3/19 شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، شهرداری در نظر دارد تعداد 24 پروژه در سطح شهر لاهیجان را از طریق فراخوان عمومی به یکی از روش‌های مشارکت (مشارکت مدنی BOT، BOLT، ...) شریک انتخاب کند.
مسعود کاظمی بابیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران با اخذ آگهی موردنظر و تهیه مدارک مندرج در فراخوان علاقه‌مندی خود را به مشارکت با شهرداری در انجام پروژه‌های شهری اظهار کنند، بیان کرد: سرمایه‌گذاران برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه‌ها می‌توانند درخواست‌های کتبی خود را مبنی بر تمایل به شرکت در فراخوان و ثبت در دبیرخانه شهرداری به امور پیمان و رسیدگی شهرداری لاهیجان مراجعه کنند.
شهردار لاهیجان گفت: افراد متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره تلفن (42248407-013) مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری لاهیجان تماس حاصل نمایند.
کاظمی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان به‌منظور تأمین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به‌سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در شهر زیبای لاهیجان، شهر فرصت‌های سرمایه‌گذاری را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: شهرداري لاهیجان بسترسازی لازم جهت استقبال از سرمایه‌گذاران را باهدف توسعه شهر لاهیجان که یکی از شهرهای گردشگری مهم کشور می‌باشد، انجام داده است.
کاظمی گفت: فراخوان سرمایه‌گذاری شهرداری لاهیجان فرصتی برای حضور سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی این شهر می‌باشد.
وی افزود: این‌جانب با تعهدی که به شهروندان لاهیجان دارم باهدف آبادانی این شهر و کم کردن بدهی‌های معوقه و اجرای پروژه‌های زیرساختی با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش کارکنان زحمتکش شهرداری و پشتیبانی مسئولان استان و شهرستان همه تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مردم فهیم لاهیجان از عملکرد خادمان خود در شهرداری راضی باشند و خبرهای خوبی را برای شادی شهروندان به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =