مهدی کیانی کاپیتان فصل پیش تراکتورسازی و فعلی سپاهان می‌گوید: هیچ چیز نمی‌تواند حریف سپاهان شود و در پایان لیگ قهرمان خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان از هفته هفتم لیگ برتر، حرف از قهرمانی در لیگ این فصل زد. کیانی بعد از این برد گفت: «بازی سختی بود و چون فولاد با تغییر مربیانش، به تیم جدیدی بدل شده بود، همه چیز را برای مان دشوارتر می کرد اما توانستیم با تلاش چندبرابری که داشتیم، حریف را از پیش رو برداریم. کار مهمی را انجام دادیم در حالی که فولاد در بازی های قبلی اش به سختی می باخت ولی ما به آسانی آنها را شکست دادیم.»

کیانی همچنین گفت: «من به شما قول می دهم این سپاهان قهرمان خواهد شد. روی این حرفی که می‌زنم، شک نکنید. تیم ما از هر لحاظ کامل است، همه چیز داریم. از بازیکنان قدرتمند در زمین گرفته تا هواداران روی سکو. هیچ تیمی نمی تواند حریف مان باشد به شرط آن که همیشه مثل بازی با فولاد باشیم و بتوانیم از هر فرصت خوبی که می سازیم، به گل برسیم. البته در مقابل فولاد، چند فرصت دیگر هم داشتیم ولی برد خوبی بود و توانستیم با اتکا به آن، مردم اصفهان را خوشحال کنیم.»


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =