جان تازه جهت توسعه بام / اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار به بام خرم آباد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در خصوص وضعیت بام خرم آباد گفت : علی رغم بی مهری ها در گذشته به بام خرم آباد ، دکتر خادمی توجه ویژه ایی به مجموعه بام داشته است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بام لرستان یک پروژه گردشگری ، اقتصادی و تحقیقاتی در شهر خرم‌آباد است که حدود ۸۰۰ هکتار وسعت دارد که در شرق شهر خرم‌آباد در بالای کوه مدبه واقع شده‌است و دارای کارکردهای متنوع وبی نظیری در غرب کشور است. در این راستا مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت : علی رغم بی مهری ها در سالهای گذشته به بام لرستان ، توجه و نگاه ویژه دکتر خادمی استاندار لرستان به مجموعه بام لرستان ستودنیست.

حمایت های خاص استاندار از بام

شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه استاندار لرستان در بدو ورود به استان،نگاه خاص و حمایت های ویژه ایی از مجموعه بام خرم اباد کرده است اظهار داشت : دکتر خادمی توسعه بام لرستان به مساحت ۱۰۰ هکتار با کشت گونه های مثمر را به منابع طبیعی ابلاغ نمودند.

بام خرم آباد

وی گریزی به دیگر کارهای استاندار لرستان زد و عنوان کرد : به کارگیری مشاور جهت تهیه طرح و جانمایی پروژه های اقتصادی و گردشگری به منظور ایجاد اشتغال در مجموعه بام لرستان از دیگر دستورات استاندار لرستان بوده است.

نجفی به بازدیدهای مستمر دکتر خادمی از مجموعه بام لرستان و راهنمایی ها به لحاظ دستورات حفاظتی و مراقبتی از بام توسط وی اشاره کرد و افزود : تامین اعتبار یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان جهت مراقبت،نگهداری،آبیاری و تولید نهال بام در سال ۹۷ از دیگر اقدامات استاندار در خصوص بام بوده است.

اختصاص اعتبار جهت توسعه بام

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان گفت : استاندار لرستان ، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات گردشگری جهت احداث تاسیسات ، تجهیزات و همچنین زیرساخت‌های بام خرم آباد اختصاص داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =