روزنامه کیهان نوشت: نایب‌رئیس مجلس به جای اینکه رئیس‌جمهور یا وزیران و معاونان اقتصادی دولت را درباره سوءمدیریت بر بازار و نابسامانی‌ قیمت‌ها مورد خطاب و سوال قرار دهد، به صداوسیما به خاطر بستن باب کاسبی در برنامه ویژه جام جهانی حمله کرد.

علی مطهری در نامه سرگشاده به رئیس‌ صداوسیما نوشت: ماجرای دعوت از آقای کارلوس پویول کارشناس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای شرکت در برنامه جام جهانی شبکه 3 در آستانه بازی ایران و اسپانیا و سرانجام لغو آن پس از اعلام در آن برنامه، نشانه حکومت ملوک‌الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون در آن سازمان است.

صرف‌نظر از اینکه پول‌های کلان میلیاردی در این آوردن و بردن افرادی مانند پویول جابه‌جا می‌شود و کشور نیز از کارشناس و تحلیلگر فوتبال خالی نیست که ضرورتی به آوردن کارشناس از خارج و هزینه پول‌های کلان باشد، باید از نایب‌رئیس مجلس سوال کرد چنین مسئله‌ای، اولویت چندم کشور و مردم است که آقای مطهری ترجیح می‌دهد آن را برجسته کند و از وضعیت ملوک‌الطوایفی که دولت مورد حمایت امثال نایب‌رئیس مجلس در بازار ایجاد کرده عمداً چشم‌ بپوشد؟!

برای مثال وکیل‌الدوله‌هایی نظیر مطهری و همکارانش خبر ندارند که نرخ سکه دیروز به 2/7 میلیون تومان رسید که 130 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد؟ یا مثلا جهش دلار غیررسمی به مرز 8هزار تومان و شوک‌های جدید در بازار خودرو و مسکن که به چشم امثال آقای مطهری نمی‌آید و سر سوزنی مکدرشان نمی‌کند. باید دید این قبیل وکیل‌الدوله‌ها، چرا برایشان نه مشکل اشتغال و بیکاری مردم اهمیت دارد و نه مسئله ازدواج و مسکن جوانان؟! و پس از همه این پرسش‌ها باید به یک سوال اساسی‌تر رسید و آن اینکه امثال این نماینده، درواقع وکیل مردمند یا وکیل‌الدوله‌هایی که با اراده و بی‌ارادگی دولت، تنظیم موج می‌شوند؟!

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد علی A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    13 16
    پر بیراه نگفته اگر جدا کیهان همین گرونی ها روز مره نارساییها ضعف مدیریت ها و ناتوانی مسئولین را بی ریا سوژه وروش انتقادی خود قرار دهد خدمت بهتری به اصولگرایی خواهد کرد تا ؟
  • دهه شصتی A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    38 4
    می دونم که چاپ نمیشه ولی اگه کسی دنبال ریشه گرونی های اخیر می گرده بره دنبال مجوز تحقیق و تفحص از نهادها و بنیادها و ستادها و قرارگاه ها که تحقیق و تفحص از اونا بدون مجوز یه نفر ممنوعه این وضعیت تا استعفای دولت ادامه داره به محض استعفا یا استیضاح و یا طرح عدم کفایت رئیس جمهور وضعیت stable میشه.
  • امژر A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    50 7
    شریعتمداری متخصص ربط دادن موضوعات بی ربط است به هم اینها توجیهی است برای عملکرد بسیار زشت و سخیف مدیر جوان و بی تجربه شبکه ۳ که اتفاقا در طیف سیاسی آقای کیهان است گرانی در دولت احمدی نژاد رئیس جمهور حاله نوری آقایان هم بیداد میکرد اما دریغ از یک اشاره در کیهان یا جوان یا سایر رسانه های ارزشی
  • بی نام A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 28
    خوب راست گفته سکه تا یک ماه دیگه به سه ملیون می رسه از طرف دولت و مجلس هیچ اراده ای برای رفع این مشکل نیست اینگار کههیچ اتفاقی و جریانی در بازار رخ نمی ده مشکلات مردم را ول کن فعلا مشکل اساسی ملت فقط پویول و ورود زنان به استادیوم شده همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
  • بانام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    44 5
    کیهان یاد رفته دلار چه زمانی از 1300 به 3500 تومان رسید. ان موقع کجا بود؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    37 5
    این کیهان اگه ناراحت مساله ازدواج و مسکن جوانانه به جای چاپ این دروغ نامه ی مسخره ، از هزینه های میلیاردیش بزنه پولشو بده که این مشکلات حل بشه. هنوز فیش حقوقی جناب شریعتمداری رو یادمون نرفته.
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    37 3
    وکیل الدوله ؟؟ در زمان احمدینژاد کم نبودند نمایندگانی که سینه چاک احمدی نژاد بودند. بهشون میگفتیم وکیل الدوله . همین کیهان ازشون دفاع میکرد و میگفت دولت منتخب ملته و دفاع از دولت یعنی دفاع از ملت امان از نان به نرخ روز خوری
  • محمد A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 24
    یه بار تو عمرش راست گفت کیهان تو هر کاری سرک میکشن و اظهار نظر میکنند جز کاری که باید انجام بدهند .
  • مهرداد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    36 6
    خدایا این کشور رو از دست و نظر این شریعتمداری و امثال اینها در امان نگهدار
  • شنبه ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    40 4
    اقاي شريعتمداري يك ويلاي توپ ده هزار متري توي لواسان خالي شده عجله كن تا دير نشده
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 0
    خدایا یا بمیریم یا یه روز خوش ببینیم
  • بی نام BE ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    15 4
    گیرم که درست گفته همین روزنامه مگر زمان احمدی نژاد صدایش در می آمد که الان شده حامی فقرا و مظلومین
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 17
    این آقای کیهان برای حل مشکل گرانی، بیکاری، تحریم و ... تا حالا چکار کرده؟
  • ناشناس A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 7
    شعار جناح اصولگرا و دلواپس و همفکران اقای شریعتمداری : گر چرخ به کام مانگردد/// کاری بکنیم تا نگردد, برجام راکه زمین زدید, پروژه بعدیتان چیست ؟
    • بی نام EE ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      2 0
      مگه دوستان شما نمیگفتند قول کری قوله؟ پس چرا در زمان اوباما امتیازات ما رو ندادند و وقتی از امتیازاتی که از ما گرفتند مطمئن شدند، این پیمان رو ترک کردند؟ خدایی این چه قراردادی بود که خودتون هم نمیتونید ازش دفاع کنید؟
  • بی نام EU ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    ارزش پولمان با کاغذ برابری میکنه