مهر نوشت: معاون عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت که در درگیری اخیر به هیچ یک از نیروی های خودی تلفاتی وارد نشده است و نیروهای قرارگاه کار خود را ادامه می دهند.

سردار خلیل زاده معاون عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا در مصاحبه ای در خصوص درگیری صبح امروز با عناصر ضد انقلاب اظهارداشت: امروز ساعت 3 صبح در منطقه مرزی اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی تعدای از تروریست های ضد انقلاب با تعقیب اطلاعاتی و عملیاتی در کمین گرفتار شدن و با یک درگیری تعداد 11 نفر به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: در این درگیری به هیچ یک از نیروی های خودی تلفاتی وارد نشده است. نیروهای قرارگاه کار خود را ادامه می دهند و اگر عناصر ضد انقلاب قصد هر حرکتی را داشته بشند در سریع ترین زمان با آنها برخورد خواهند کرد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه صبح امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گرفتار و طی درگیری سنگین ۱۱ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
    0 0
    خدا حفظ شان کند.