در روز یکشنبه 28 مرداد، پاسخ به سوالی درباره درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در استخر فرح پهلوی، راهکار مصدق برای مقابله با رشد بهای دلار، برکنار فرهاد رهبر و وداع با عزت سینمای ایران بازدید زیادی داشت و نظر مخاطبان را جلب کردند.

در سرویس سیاست، آیا مرحوم هاشمی در استخر فرح پهلوی جان باخت؟ در صدر اخبار نشست. عکسی دردناک از دادگاه مصدق و شادی عجیب یک نفر دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، کاربران انتشار اظهارات رضا پهلوی، بنی‌صدر و شیرین عبادی درباره دریای خزر در روزنامه کیهان را خواندند.

در سرویس اقتصاد، ایران‌خودرو با قیمت‌های تقریبی پیش‌فروش ۱۵ محصول را آغاز کرد نگاه کاربران را به خود جلب کرد. مصدق برای مقابله با رشد بهای دلار چه کرد؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، با این ۴ کلک می‌شود ارز دولتی گرفت و کالا وارد نکرد هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، شوخی مهراب قاسم‌خانی با ماجرای پلاکارد جنجالی در تجمع طلاب توجه کاربران زیادی را برانگیخت. وداع با عزت سینمای ایران دیگر پربیننده این سرویس بود. اعتراف نویسنده سریال «پدر» به شیطنت در یک صحنه پرحاشیه هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، فرهاد رهبر برکنار شد تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، تنهاترین انسان روی کره زمین را ببینید مورد توجه قرار گرفت. واکنش محسن‌هاشمی به پلاکاردهای جنجالی در اعتراضات قم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، درآمد خالص و دستمزد عمران خان چقدر است؟ پربازدیدترین خبر بود. بازداشت مشاور پیشین شرکت آرامکو عربستان هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر هشدار ظریف به آمریکا در سالگرد کودتای ۲۸ مرداد هم بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، سخنان خداد عزیزی درباره کعبی با عنوان شعورش نمی‌رسد، گل به استرالیا را یک ملت زد پربازدیدترین بود. در ادامه، کاربران اتفاقی که باعث شد آبروی ایران در برزیل برود در استقلال هم رخ داد را خواندند. قهر سیدحسین حسینی باز کار دستش داد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =