آلبوم موسیقی «آرش کمانگیر» بر اساس منظومه‌ آرش کمانگیر سیاوش کسرایی به آهنگسازی پژمان طاهری و خوانندگی شهرام ناظری مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته و به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدحسین توتونچیان مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری ققنوس و تهیه‌کننده درباره جزئیات آلبوم «آرش کمانگیر» توضیح داد: «آرش کمانگیر» یک اثر ارکسترال محسوب می‌شود که با صدای استاد شهرام ناظری و بر اساس شعری از سیاوش کسرایی توسط پژمان طاهری آهنگسازی شده است.

او در تشریح مراحل تولید این آلبوم گفت: بخش ارکسترال این اثر در کنسرت هاوس شهر وین توسط ارکستر مجلسی اتریش و به رهبری طاها عابدیان ضبط شده است و باید اذعان داشت که با توجه به خاستگاه ارکستر، نوعی از موسیقی ارکسترال را در یک اثر ایرانی با زبان پارسی تجربه خواهید کرد که کاملاً منحصر به فرد و شنیدنی است. این درحالی است که قطب‌الدین صادقی، نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان نیز به عنوان راوی داستان، استاد ناظری و پژمان طاهری را همراهی کرده است.

شهرام ناظری

توتونچیان درباره نام قطعات و معرفی نوازندگان این اثر گفت: آلبوم «آرش کمانگیر» هفت قطعه به نام‌های «شب»، «قصه»، «امید»، «آهنگ دگر»، «بدرود»، «آرش» و «سوگ» را شامل می‌شود که به زودی در اختیار علاقه‌مندان موسیقی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که پژمان طاهری، طاها عابدیان، فرهاد صفری و بابک غسالی تکنوازان آلبوم «آرش کمانگیر» هستند و غیر از تکنوازی ویولای طاها عابدیان که در وین ضبط شده است، دیگر تکنوازی‌ها و دکلمه در تهران صدابرداری شده است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    0 0
    به به استاد زنده باد ....