ثبت‌نام فیلم‌های متقاضی برای حضور در بخش‌های سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از فردا (اول آبان) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر فراخوان منتشر شده در 21 مهر، تهیه‌کنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت جشنواره مراحل ثبت نام خود را تکمیل و اطلاعات فیلم را به همراه عکس در پرتال جشنواره ثبت کنند.

این مهلت که تا پایان آبان ادامه خواهد داشت، شامل بخش‌های سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (ویژه فیلم اول کارگردانان) می‌شود.

در فراخوان این دوره جشنواره آمده است: «آثار بلند سینمایی که تا بهمن‌ 1397 در ایران به نمایش درنیامده‌اند (فیلم‌های سینمایی با مدت زمان 75 دقیقه به بالا و فیلم‌های مستند سینمایی 70 دقیقه به بالا) می‌توانند متقاضی شرکت در جشنواره باشند. آثاری که در دوره‌های قبل توسط هیأت انتخاب بازبینی شده نمی‌توانند متقاضی شرکت در این دوره باشند.»

جشنواره سی و هفتم فیلم فجر

تهیه‌کنندگان حقیقی و حقوقی می‌بایست فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، حداکثر تا روز چهارشنبه 30 آبان 1397 به همراه نسخه بازبینی هیات انتخاب به صورت DCP یا DVD، عکس‌های‌ صحنه و عکس کارگردان بر روی CD و تیزر و سه دقیقه از فیلم برای استفاده تبلیغاتی به دبیرخانه تحویل دهند.

سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی و حمایت از آثار برتر در بهمن همزمان با جشن‌‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌‌شود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =