۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

تسنیم نوشت: بعد از مدت‌ها بی‌خبری از برنامه سینمایی تلویزیون، صحبت‌هایی مبنی بر حضور دوباره بهروز افخمی دوباره بر روی صندلی اجرای برنامه «هفت» به میان آمده، خبری که که به گفته خودش در حد مقدماتی است و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

در آستانه جشنواره فیلم فجر، جامعه سینمایی هم منتظر رئیس جدید سازمان سینمایی است و هم منتظر مجری برنامه «هفت»...! چرا که ناصر کریمان پیش از این گفته بود که «هفت» با سبک و سیاق جدید برای مسابقه سینمای ایران آماده می‌شود.

کریمان پیش‌تر گفته بود اول شهریورماه سری جدید «هفت» آغاز خواهد شد اما به دلیل آماده نشدن فضای «هفت» جدید که به گفته مدیر اجتماعی شبکه سه با چند میز تخصصی تحلیل و برررسی سینمای ایران از جمله توجه ویژه به بخش مستند روی آنتن خواهد رفت هنوز در حال رایزنی با مجریان و تیم عوامل تخصصی و مناسب برنامه سینمایی تلویزیون است.

تا به حال نام‌های زیادی از جمله علیرضا رئیسیان، محمدحسین لطیفی، مهدی کرم‌پور و.... در رسانه‌ها رایزنی شد اما امروز خبری از بازگشت بهروز افخمی به تلویزیون بدون فراستی به میان آمد، این کارگردان و تهیه‌کننده سینما و مجری سابق برنامه «هفت» در این باره گفت: «گفتگوی مقدماتی با من شده اما هنوز قطعی نشده و به نتیجه‌ای نرسیدیم.»

او افزود: «این که برخی از رسانه‌ها منتشر کرده‌اند مبنی بر حضور قطعی بنده به عنوان مجری بدون مسعود فراستی و توضیحاتی بیشتر و حتی درباره نوع چیدمان و پرداخت، رایزنی رسانه‌ای بیش نیست، چون اکنون در حال گفتگوی مقدماتی هستیم و بعد از نتیجه‌گیری می‌توانیم درباره طراحی و چیدمان کار با هم صحبت کنیم.»

باید منتظر بمانیم تا شبکه سه سیما هرچه زودتر تصمیم خودش را برای مجری جدید برنامه «هفت» بگیرد که تکلیف تلویزیون برای نقد و بررسی و کار محتوایی برای جشنواره فیلم فجر امسال مشخص شود.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =