۸۵ میلیارد تومان در ایام نوروز خدمات ارائه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه خدمات ویژه و متفاوتی در ایام نوروز ارائه شد گفت: ۸۵ میلیارد تومان خدمات به مسافران و هم استانی ارائه گردید.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران -رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز طی نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال ۹۶ با توجه به ادامه یافتن طرح تحول سلامت ، تکمیل پروژه های تحول سلامت و نیز افزایش کیفیت خدمات جز اموراتی بوده که در اولویت قرار دارد.

دکتر موسوی با بیان اینکه استان مازندران در طی سال ۹۶ با افزایش ۱۰درصدی زایمان های طبیعی در بیمارستان های دولتی روبرو بوده است که امریست خوشایند اظهار کرد: متوسط زایمان در کشور ۵۳درصد است که این آمار نشان دهنده این است که آمار زایمان طبیعی در استان بسیار پایین است .
وی در ادامه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ تصریح کرد: در راستای ارتقای هتلینگ، برای ۲۳ بیمارستان با هزینه ۵۳۷۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان در حال انجام است.
دکتر موسوی با بیان در حوزه فعالیت های نوروزی در آغاز سال ۹۷ اقدامات متفاوتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفته است گفت: این ایام ۸۵ میلیارد تومان خدمات به مسافرین و مردم استان ارائه شده است که از میتوان به ۵هزار جراحی و ۳۳۰هزار ویزیت سراپایی اشاره داشت.
همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ۱۴ پروژه بهداشتی و درمانی به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ارزش ۸ میلیارد تومان در هفته سلامت خبر داد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =