نامه نیوز نوشت: صادق زیباکلام گفت: اگر دقت شود بیشترین حملات و انتقادها در ۱۰ ماه گذشته به روحانی و اینکه شعارهایش یادش رفته در فضای مجازی بود.

 در چند وقت اخیر حسن روحانی همزمان با اینکه برخی منتقدان سنتی اش بر سر موضوعات مختلف به نقد او مشغول بوده اند با این پدیده هم مواجه شده که برخی حامیان سابق اش به جمع منتقدان او اضافه شده اند . این رخداد هم در بدنه اجتماعی محسوس بوده و هم در میان سیاسی ها و حتی سلبریتی ها دیده شده است. حاصل این نقدها هم البته این شده که حسن روحانی در یک سخنرانی گفته است :«برخی می‌گویند فلانی در زمان انتخابات وعده داد، حالا چه شده است، والله بالله اینطور نیست.من البته حافظه‌ام خیلی قوی نیست اما آنقدر هم حافظه ضعیفی ندارم که قول‌های پارسال را فراموش کرده باشم.» در واکنش به این سخنان ، صادق زیباکلام گفت: قطعا او شعارهای انتخاباتی اش یادش نرفته بود اما در تبریز مجبور شد به این مساله و انتقادهای اخیر از او اشاره کند.

وی افزود: حسن روحانی در مورد فراموش نکردن شعارهای انتخاباتی اش نشان می دهد نقش فضای مجازی، مطبوعات و رسانه های چقدر مهم است. اگر دقت شود بیشترین حملات و انتقادها در 10 ماه گذشته به روحانی و اینکه شعارهایش یادش رفته در فضای مجازی بود. یعنی فضای مجازی قدرت مند است، اینکه امروز عده ای از تلگرام نگران هستند و دنبال فیلترش هستند مقدار زیادی به همین مسئله بر می گردد.

این فعال اصلاح طلب افزود: فضای مجازی در ایران قدرت پیدا کرده و باعث شده تریبون ها مختلف باشد و مردم هم بتوانند از طریق فضای مجازی راه هایی را برای بیان دیدگاه های شان باز کنند. اینکه روحانی گفته «به خدا، به پیر، به پیغمبر شعارهایم را فراموش نکردم»، اتفاق پیروزی تلگرام و فضای مجازی را نشان می دهد چون روحانی را به این سمت برد که این حرف ها را بزند.

زیباکلام افزود: حالا که آقای روحانی این حرف ها زده است، معلوم می شود فضای مجازی به خوبی عمل کرده است و آقای روحانی متوجه خواست ها شده است. بنابراین می توان امیدوار بود و می شود انتظار داشت که حالا یک گامی هم در جهت تحقق آن شعارها بردارد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =