۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
محمد صلاح سرانجام جواب راموس را داد

تسنیم نوشت:ستاره مصری لیورپول ادعاهایی که کاپیتان رئال مادرید بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرد را مضحک خواند.

محمد صلاح که در اواسط نیمه دوم دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که به شکست 3 بر یک لیورپول مقابل رئال مادرید انجامید، دچار مصدومیت شد و از ادامه بازی بازماند، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» گفت: اکنون بهترم. امیدوارم در اولین بازی مصر در جام جهانی 2018 هم برابر اروگوئه بتوانم بازی کنم اما همه چیز بسته به این دارد که در آن زمان چه شرایطی داشته باشم.

وی افزود: ترک زمین در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بدترین لحظه دوران حرفه‌ای‌ام بود. زمانی که به زمین خوردم، ترکیبی از درد فیزیکی و نگرانی داشتم، این در حالی بود که ناراحت بودم از اینکه نمی‌توانم به بازی در دیدار فینال لیگ قهرمانان ادامه بدهم. لحظاتی بعد همچنین به این فکر کردم که ممکن است جام جهانی را از دست بدهم و این ویرانگر بود.

ستاره مصری لیورپول در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص ادعای کاپیتان رئال مادرید خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که آیا آسیب‌دیدگی‌ام در آن دیدار روی بدشانسی بود یا خیر، اما اینکه راموس گفته من ابتدا بازوی او را گرفتم، ادعای مضحکی است. هر موقع یکی باعث گریه کردنم و بعد باعث خندیدنم شود، همیشه خواهم گفت که اوضاع خوب است. شاید راموس می‌توانست این را بپرسد که آیا به جام جهانی خواهم رسید؟ او پیامی به من فرستاد، اما هرگز به او نگفتم که اوضاع خوب است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =